Kehu edellistä kommentoijaa
+25
.:Seredi:.
LittleGoku
Athanaton
airi
Storytime
Loer
aivokooma
deidarax
Soldier
.pannu.
superhyperhabbo
Piru=l
tytti788
Viikuri
Eyon
Kokoro
Hanna?
Aileen
-FallenAngel—-
Belladed
Stubbari
Honey:Dream
Hoppsa
Vanillatar
Weka-kitty
29 posters
[TYLYPAHKA] :: Pelit
Sivu 19 / 19
Sivu 19 / 19 • 1 ... 11 ... 17, 18, 19
Vs: Kehu edellistä kommentoijaa
Tulenpa nyt heti uudestaan kehumaan koska on niin kehuttava tyyppi! Oikeastaan vasta viime aikoina olen sun kanssa enemmän jutellut, koska sillon kun olin aktiivisemmin tylyssä vuosia sitten ei ehkä oltu niin paljon tekemisissä. Arvostan miten kivasti oot muhun suhtautunut kun tulin discordiin ja roolipeliin ja olin ihan pihalla kaikesta. Oot tosi ystävällinen ja fisku ja empaattinen, ja sen oloinen tyyppi joka on varmasti luottoystävä kaikille läheisilleen. On ollut kiva tutusta paremmin ja roolipelata yhdessä! Oot upee, peukkua ja sydämiä <3
julmasipu- Oppilas
- Viestien lukumäärä : 4
tervehdys!
oot vähän sellainen tyyppi jota olen kaivannut elämääni. oli ajatuksena miettiä tätä kehua ihan vitusti, mutta kirjotan tän vaan suorana tuulenpuuskana koska niin aina teen. hitsi että tuntuu hyvältä, kun oikeasti osaat rohkaista ja olla tukena asioissa mitkä on vaikeita itselle. saat aina hymyn mun huulille kun jutellaan ja oot jotenkin just sellanen tyyppi joka saa kaikesta parempaa minkä ympärillä olet eli oot vähän niin kuin x factor. raikas tuulahdus, välittävä ihminen, kaunis ulkoisesti kuin sisäisesti. ansaitset kaikkea hyvää ja olet niin ihana että sukat pyörii kalevilla jaloissa!
oot vähän sellainen tyyppi jota olen kaivannut elämääni. oli ajatuksena miettiä tätä kehua ihan vitusti, mutta kirjotan tän vaan suorana tuulenpuuskana koska niin aina teen. hitsi että tuntuu hyvältä, kun oikeasti osaat rohkaista ja olla tukena asioissa mitkä on vaikeita itselle. saat aina hymyn mun huulille kun jutellaan ja oot jotenkin just sellanen tyyppi joka saa kaikesta parempaa minkä ympärillä olet eli oot vähän niin kuin x factor. raikas tuulahdus, välittävä ihminen, kaunis ulkoisesti kuin sisäisesti. ansaitset kaikkea hyvää ja olet niin ihana että sukat pyörii kalevilla jaloissa!
Loer- Rohkelikon tuvanjohtaja
- Viestien lukumäärä : 503
Ikä : 29
oot sellanen ihminen joka sanoo asiat niin kuin ne on. kaipaan tällaista energiaa elämääni. sen sijaan että antaisit sun ystävien märehtiä omassa pahoinvoinnissaan niin oot silleen hei!! tämä ei käy. nyt ylös sieltä kuopasta.
mulla oli tosi ikävä sua niinä aikoina kun ei juteltu vaikka väärinymmärryksiä oli. oon kuitenkin iloinen että ollaan nyt tekemisissä.
mulla oli tosi ikävä sua niinä aikoina kun ei juteltu vaikka väärinymmärryksiä oli. oon kuitenkin iloinen että ollaan nyt tekemisissä.
airi- Luihuinen
- Viestien lukumäärä : 271
Ikä : 25
Sivu 19 / 19 • 1 ... 11 ... 17, 18, 19
[TYLYPAHKA] :: Pelit
Sivu 19 / 19
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
|
|