[TYLYPAHKA]
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Nahkakantinen kirja

Siirry alas

Nahkakantinen kirja Empty Nahkakantinen kirja

Viesti kirjoittaja .pannu. 14.01.21 16:47

Jo ensimmäisestä koulupäivästä lähtien Happy Powell on pitänyt tarkkaa kirjaa päiviensä kuluista.
Joka päivä hän on kirjannut koulun tapahtumia ja omasta elämästään mustaan nahkakantiseen päiväkirjaan. 


Tähän topiciin julkaisen Happyn kirjaamia tekstejä tai muistiinpanoja.
Aikajärjestyksen ymmärtämiseksi merkkaan loppuun aina allekirjoituksen ohella minä vuosikurssilla tilanne on sattunut.


Nauttikaa~


Nahkakantinen kirja DIARY-popup
.pannu.
.pannu.
Rehtori
Rehtori

Viestien lukumäärä : 755
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Lahti

Takaisin alkuun Siirry alas

Nahkakantinen kirja Empty Vs: Nahkakantinen kirja

Viesti kirjoittaja .pannu. 14.01.21 17:08

lauantai 13.6. 


Hyvä päiväkirja, tämä olkoon sinun ensimmäinen päiväsi. Saavuimme Tylypahkaan aikaisemmin illalla. Vararehtori Lacethorn ohjeisti meitä ennen lajitteluseremoniaa. Mulle oli ihan sama mihin pääsisin, mutta kyllä korpinkynsi tuntuu oikein oudolta. Tavataan kuulemma meijän oma tuvanjohtaja, professori Fantini huomenna. Mun äitikin oli korpinkynsi, mutta se selitti jostakin ihan erinimistä professoreista sen kouluajoilta. Kuulemma tosi moni professori on tätä nykyä nuorempaa sakkia. Toivottavasti ammattitaitoista, vaikkakin varmasti parempia kun isä. 


Ruoka oli ihan tosi hyvää. Ketään mun tuvasta en ole vielä kunnolla tavannut, mutta enköhän pian. Näin vain illalla jonkun vanhemman rohkelikon. Vaikutti aika idiootilta, selitti pelkästään huispauksesta. Ei kuulemma tarvitse koulua kun saa vain "rahaa ja naisia" niin paljon kuin riittää huispauksella. Ei ihan fiksuimmasta päästä se kaveri... 
Samoin tapasin meidän koulun vahtimestarin. Mooch on epämiellyttävä köntys, tuli hönkimään niskaan kun istuin kirjoittamassa. Minun äitini kutsuisi sitä miestä viinaan meneväksi, niinkuin isotätiäni. Ehkä minun pitäisi kertoa Fantinille asiasta, oppisihan olemaan. 


Tiistai 16.6.


Tapasin tänään kaksi puuskupuhia. Wilson Myerscough ja Don Lane. Ne vaikutti ihan mukavilta. Jokseenkin se Don oli oudon hiljainen ja säikky. Mutta sen takia hänelle pitääkin olla ystävällinen, niin isä sanoisi. Nekin on ykkösluokkalaisia eikä tunne vielä kauheesti koulua. Toivottavasti tapaan ne vielä, ehkä jo huomenna!


Muuten koulu on ollut ihan kivaa. Kauheasti kaikkea. Professori McQuince ei kyllä säästele yhtään muodonmuutoksissa. Meidän tuvanjohtaja Fantini on kyllä upea. Sen liemitunnit on haastavia, mutta professorina hän on tiukka ja viisas. En tiedä vielä mikä olisi lempiaine, mutta lainasin meijän isosta kirjastosta paljon erilaisia kirjoja. Kyllä varmasti jokin tuntuu parhaalta myöhemmin.. Smile


- Happy Powell, 1lk
.pannu.
.pannu.
Rehtori
Rehtori

Viestien lukumäärä : 755
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Lahti

Takaisin alkuun Siirry alas

Nahkakantinen kirja Empty Vs: Nahkakantinen kirja

Viesti kirjoittaja .pannu. 12.07.21 14:52

Sunnuntai 11.7.

Nälkä, väsyttää, ärsyttää. Tämä lehtiprosessi saa tällä kertaa luvan onnistua. Olen niin kyllästynyt. En uskalla syödä, nukkua tai puhua ilman että pelkään lehden puolesta. Wilson ei vaikuta aivan yhtä huolestuneelta.
Yritin puhua Hamletille tänään. Virhe. Kysyi miksi puhun niin oudosti ja olenko vihainen. En tahtoisi että minun harvat ystäväni luulevat minun vihaavan heitä. Toisaalta Hamlet tuntui puolustavan idiootti Kempingtonia ja Freddietä myös. Vaikka vannoi että oli puolellani. En tiedä. Sitten se rohkelikko vielä tuli karjumaan portaikkoon. Ilta melkolailla pilalla. En poistu enää Gregoryn luota.

- Happy Powell, 3lk
.pannu.
.pannu.
Rehtori
Rehtori

Viestien lukumäärä : 755
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Lahti

Takaisin alkuun Siirry alas

Nahkakantinen kirja Empty Vs: Nahkakantinen kirja

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa