[TYLYPAHKA]
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kehu edellistä kommentoijaa

+24
LittleGoku
Athanaton
airi
Storytime
Loer
aivokooma
deidarax
Soldier
.pannu.
superhyperhabbo
Piru=l
tytti788
Viikuri
Eyon
Kokoro
Hanna?
Aileen
-FallenAngel—-
Belladed
Stubbari
Honey:Dream
Hoppsa
Vanillatar
Weka-kitty
28 posters

Sivu 17 / 18 Edellinen  1 ... 10 ... 16, 17, 18  Seuraava

Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 17 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Honey:Dream 15.07.21 6:21

Jännästi täällä on taas Janne ku tänne eksyy, mut eipä se mitää. Sun kanssa on ihana juonia uusia pelikuvioita ja hyppäät niihin ihanasti mukaan. Sussa on hyvä energia ja meiän kemiat kohtaa kivalla tavalla. Sun kanssa on helppo tulla toimeen ja ajatellaan jotenkin samalla tavalla. Kiva ku on samanhenkisiä ihmisiä vaikka ollaankin ihan erilaisia.
Honey:Dream
Honey:Dream
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 393
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Piru=l likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 17 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Belladed 17.07.21 23:45

Oon iloinen, että oot tosiaan tuonut lisää materiaalia meidän roolipeliin. Caon, Emryksen ja Cynthian välinen juttu omalla tavallaan tuntuu tosi realistiselta kun Cao kuitenkin näkee molemmat puolet ja kenties siitä vielä enemmän. Oot ihanan pirteä ja aina valmiina tulemaan kaikenlaisiin juttuihin mukaan, oli sitten kyse ingame tai offgame. C:
Belladed
Belladed
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 713
Join date : 27.08.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 17 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Weka-kitty 20.07.21 15:55

Nonni, Bellynperkele. Oot aivan älyttömän kärsivällinen - oon sen kokenus henkilökohtaisesti kun et oo nylkeny mua forkkapelien kestosta, mutta sen huomaa kans siitä, miten oot mukana yhteisöä ja tuviksena. Oon kaikki muut isot ihanat ominaisuudet sussa varmaan jo kehunutkin, mutta sitä ei voi alleviivata tarpeeks, että on ihanaa kuinka kärsivällinen oot vaikka aulassa ois trolli haastamassa riitaa tai konfliktitilanteissa yhteisössä. Jatka samaa rataa <3
Weka-kitty
Weka-kitty
Puuskupuhin tuvanjohtaja
Puuskupuhin tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 751
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 17 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Belladed 21.07.21 13:12

Petruuu <3 Vaikka joka aamu mietit ootko tänään söpö vai väkivaltainen (:^)), niin oot silti ride or die tilanteesta huolimatta. Suhun voi luottaa niin monella tapaa, oli ne sitten aamuyön salaisuuksia tai jos sulta pyydetään jotain niin sä oot paikalla. Sanoisin että sun koulutuksen kautta sulle on tullut sellainen tietynlainen lämpö esille entisestään, että se on sellainen tietynlainen aura, ja oot kehittynyt tosi paljon ihmisenä vuosien saatossa niin tarinankertojana kuin omassa elämässä haasteiden tullessa vastaan. Oot aivan ihana ja korvaamaton osa meidän yhteisöä. <3
Belladed
Belladed
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 713
Join date : 27.08.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 17 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Vanillatar 26.07.21 3:35

Oon kirjottanu tän muistaakseni joskus aikasemminkin mutta pidän sua sellasena ihmisenä, jonka kaikki tarvitsee ja ansaitsee kaveripiiriinsä. Sopivasti maustetta mutta silti järki päänupissa. Näät asioista sen positiivisen puolen vaikka kiviseinän läpi. Sulla on selkeästi tavoitteita elämässä ja oot päättäny onnistua niissä, mille nostan kunnioituksesta hattua.
Vanillatar
Vanillatar
Luihuisen tuvanjohtaja
Luihuisen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1174
Join date : 03.09.2020
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 17 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Piru=l 26.07.21 14:28

Ehkä mä tähänkin taas vaihteeksi tartun, vaikka oonkin useampaan otteeseen tainnut sua kehua täällä.

Mun mielestä sä olet todella idearikas persoona, sä luot monenlaisia hahmoja joita myös pelaat hienosti, mutta sen lisäksi ihan vain rakentaessa huoneita sulla on erilaisia visioita sekä myös luot mielelläsi erilaisia uusia ideoita yhdistellen tehokkaasti tavaroita.
Piru=l
Piru=l
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Korpinkynnen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1983
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Espoo

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 17 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Loer 27.07.21 1:35

nöyryys on sussa ehkä vahvin joka on mulle tullut esille, mutta se ei tarkoita sitä että olisit mitenkään muille alistuva. kritiikin ymmärtäminen ja omistaminen oman tekemisen sen kritiikin perukoille on vahvinta, mitä voin kuvitella kenestäkään ihmisestä. henkilökohtaisesti en pystyisi käsittelemään kaikkea samalla tavalla kun sä käsittelet, vaan luultavasti polttaisin sillat ennen kun kerkeis edet kädet palais.
Loer
Loer
Rohkelikon tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 498
Join date : 27.08.2020
Ikä : 29
Paikkakunta : kylä

Piru=l likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 17 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Belladed 27.07.21 10:52

Pekpeeek! Koen, et sun aktiivisuus on noussut tosi paljon sen jälkeen kun susta tuli Rohkelikon tuvanjohtaja. Oot tuonut hyvää peli-ilmapiiriä ja selkeästi yrität ottaa muut pelaajat huomioon ingame/offgame, vaikka Silvius ajaakin luonnollisesti pelkästään Rohkelikon etua. Sun kanssa on aina kiva roolipelata ja oot mulle sellainen go-to tyyppi jos haluaa hengata roolipelin kautta, jos ymmärrät mitä meinaan. Aina keksitään jotain hauskaa niin hahmoille kuin meille, tai ainakin itelleni tulee aina hyvä fiilis! C:
Belladed
Belladed
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 713
Join date : 27.08.2020

Loer likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 17 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Honey:Dream 27.07.21 12:31

Pyörin varmaa ympyrää mun kehuilla, mutta oot aivan ihana persoona - rauhallinen, mut sit kuitenkin löytyy luonnetta sen rauhallisuuden alta. Oot ihanan aito ja avoin ihminen, mitä ite arvostan muissa. Roolipeleissä onnistut olemaan siellä missä tapahtuu ja tuomaan kontenttia vain olemalla läsnä roolipelihahmoillasi.
Honey:Dream
Honey:Dream
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 393
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 17 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Piru=l 29.07.21 21:04

Suakin oon kehunut jo aika monesti, enkä muista tarkkaan kaikkea mitä on tullu puhutuksi ja kehutuksi.

Vaikka me ei olla konkreettisesti tunnettu kuin vähän reilu vuoden verran (silleen et voisi puhua tuntemisesta), koen että me ollaan lähennytty kavereiksi siihen nähden tosi nopeasti. Sun kans on melko helppo puhua kaikenlaisesta niin offgame kuin ingame ja luoda erilaisia tilanteita meidän hahmojen välille - koska niitä todellakin on syntynyt.
Piru=l
Piru=l
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Korpinkynnen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1983
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Espoo

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 17 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Weka-kitty 03.08.21 8:11

Sulla on ihan älyttömän hauska persoona; samalla susta huokuu miltei semmonen joko isovelimäinen tai helvetin vanha pappa kiikkustuolissa antamassa elämänohjeita-aura, jonka takia sua on helppoa lähestyä ja oot sellainen rauhoittava ja maanläheinen voima Tylyssä, mut toisaalta oot perkeleen poltteleva kekäle joka tempaa ihmiset mukaansa kilpailuun ja suorittaa kevyttä pientä sanaharkkaa allekirjoittaneen kanssa servulla. Yleisesti ottaen ihan mahtava tyyppi ja myös nyt tällee tässä kuussa kehuen ihan oikee Opiskelija!! Nicenice
Weka-kitty
Weka-kitty
Puuskupuhin tuvanjohtaja
Puuskupuhin tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 751
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Piru=l likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 17 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Loer 04.08.21 19:29

meinaa mennä tuvisten rinkirunkkaukseks, mutta lykätään tästä pikku kehut

oon aika montaa osa-aluetta jo teikäläisessäkin kehunut mut otetaan nyt tähän vaikka se huumorintaju. oot sellanen tyyppi joka pystyy kantaa sen suhteita huumorintajunsa sekä sosiaalisen älykkyytensä avulla. tää periaatteessa tarkoittaa sitä, että oot kaikkien kaveri ja kaikki tykkää susta sen takia -> koska sulla on hyvä huumorintaju ja sun kanssa on helppo samaistua erilaisiin asioihin. mainittava piirre ihmisessä mielestäni ja epäilen et moni allekirjottaa tän.
Loer
Loer
Rohkelikon tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 498
Join date : 27.08.2020
Ikä : 29
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 17 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Connolly 04.08.21 21:16

Sä oot semmonen luotettava Stressi-Erkki, joka hoitaa oman ruutunsa joka tilanteessa. Lisäksi sulla on myös joku mystinen kyky tulla äärettömän hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa tinkimättä kuitenkaan omista mielipiteistä ja arvoista. Tietyllä tapaa oot synnynnäinen johtaja ja oon oikeesti iloinen, että oot tässä yhteisössä isossa roolissa. Ehkä se on karisma, ehkä se on tavallista korkeampi velvollisuudentunto, tiedä häntä, mutta jotain sisäänrakennettua se kuitenkin on.

Oon aina viihtynyt hyvin sun seurassa ja kykenen samaistumaan joihinkin sun luonteenpiirteisiin. Lisäksi meillä on ollut ryypätessä aina helvetin hauskaa ja toivottavasti ryypätään vielä joskus tulevaisuudessakin. Uskon aidosti, että sulla on tässä elämässä latu auki mihin vaan.

Connolly
Luihuinen
Luihuinen

Viestien lukumäärä : 36
Join date : 05.09.2020

Loer likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 17 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Viikuri 06.08.21 21:20

Terve Very Happy Susta en oikeastaan mitään tiedä, joten kerron minkälaisen kuvan susta oon saanut. Mitä oon dc keskusteluja seurannut, sä oot tosi fiksu. Tiedät mitä maailmassa tapahtuu ja sulla on mielipiteet asioihin. Mielipiteet perusteluineen. Oot fiksu, muttet silleen kuivalla tavalla, vaan oot myös hauska.

Tiedän sut jo pitkältä ajalta, mutten varmaan koskaan oo oikeasti nähnyt sun pelaavan. Ehkä vähän silleen huumorimielessä. Toivottavasti joskus vielä satuttais samaan huoneeseen. Vaikutat ihmiseltä, jolla on mielikuvitusta ja taitoa kirjottaa ne mielikuvituksen tuotokset hyvin.

Ja musta oli tosi siistiä nähä, miten juttelit sen jonkun randomin kanssa espanjaksi (?) aulassa! Siistiä kun ihmiset osaa kieliä
Viikuri
Viikuri
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 101
Join date : 03.09.2020

Connolly likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 17 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Honey:Dream 08.08.21 11:06

Aaa Susaa! Sun kanssa roolaamine on ihanaa ku sulla tuntuu aina olevan tuoreita ideoita, joita toit aktiivisesti roolipelin puolelle. Kaiken lisäks oot hauskaa seuraa ja sun kanssa on ollut helppo jutella. Ois kiva taas päästä touhuumaan sun kanssa enemmän.
Honey:Dream
Honey:Dream
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 393
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 17 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Athanaton 18.08.21 1:25

Nyt tulee ehkä hieman kaksiteräinen kehu, mutta olethan sä onnistunut luomaan todella polemiikkisia hahmoja. Hahmoja, jotka ehdottomasti jäävät mieleen niin hyvässä kuin pahassa. Mä esimerkiksi en ole vieläkään ihan varma, mitä mieltä olen Dinahista. Mutta se itsessään on jo jonkinlainen saavutus. Sun hahmoilla on kyky vavisuttaa roolipelimaailman rakenteita, ja toisinaan se todella kaipaa sitä kehittyäkseen. Muistettavan ja vahvan reaktion herättävän hahmon luominen ei nimittäin ole helppoa.
Athanaton
Athanaton
Taikaministeri
Taikaministeri

Viestien lukumäärä : 615
Join date : 03.09.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 17 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Vanillatar 23.08.21 15:07

Moro taas rinkirunkkaus kehutopassa.
Mä vihaan ja rakastan keskustella sun kanssa aiheista, jotka on arkoja ja riskialttiita ottaa puheeksi. Se kuulostaa varmasti oudolta mutta let me explain. Sun tapa käsitellä näitä aiheita on rauhallinen, faktaperusteinen ja en varmaan oo koskaan tuntenut että nostaisit syyllistävää sormea kohti ketään. Sun kanssa ei lyödä päitä yhteen, vaan voi keskustella ja kehittää itseään. Ja myös tajuta että ajattelempa tätä asiaa tyhmältä kantilta, voisin oppia jotain uutta tässä ja nyt. Oot ainoa ihminen kenen kanssa oon joutunu sellaseen tilanteeseen, että oon pitäny turpani kiinni ja joutunut miettimään, ja se on mulle vaikeeta. Opin sulta kyllä aina jotain, noin sosiaalisesti.
Vanillatar
Vanillatar
Luihuisen tuvanjohtaja
Luihuisen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1174
Join date : 03.09.2020
Paikkakunta : kylä

Loer and Athanaton like this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 17 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Belladed 03.12.21 23:55

Noniin on aika taas herätellä tämäkin topic jotenkin, toivon mukaan.

Oot nyt ollut päälle kuukauden Luihuisen uutena tuvanjohtajana ja oon ikionnellinen, että oot ottanut mun entisen roolin vastaan täysillä! Oon aidosti onnellinen, että oot motivoitunut ja tuot entistä enemmän materiaalia, lorea ja hauskuutta roolipeliin sekä mietit miten motivoit muita erilaisilla porkkanoilla, tapahtumilla ja pienillä kilpailuilla. Oot hoitanut upeasti asiaa eteenpäin, enkä rehellisesti sanottuna koe että mulla olis ollut samanlaista motivaatiota -- saatikka aikaa -- hoitaa hommaa täysillä jos olisin jatkanu hommia. Näin tän piti mennä, ja oon iloinen siitä.

Jatka samaan malliin ja olet tärkeä.
Niin minä vanhana tuviksena kuin muutkin roolipelaajat kiittävät, vaikka he eivät sitä ääneen sanoisikaan. <3
Belladed
Belladed
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 713
Join date : 27.08.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 17 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Loer 16.12.21 5:24

Hetkeen ei oo tullut kehuttua enkä edes muista mitä oon susta kehunut aiemmin.

Kadehdin ja peräänkuulutan sun kunnianhimoa ja sitä työtä jonka sä teet sun kunnianhimon eteen. Et todellakaan mene sieltä mistä aita on matalin sekä oot asettanut itsellesi riman korkealle. Sun kaltaisia ihmisiä ei oo monia ja se on mun mielestä erittäin hyvä erikoistaito elämässä. Pidän sua myös todella helposti lähestyttävänä ja lempeänä ihmisenä, mutta osaat tarvittaessa olla myös kova jolloin pitääkin. Pysyt sun päätöksissä ja et näytä heikkoutta, jos sua yritetään painaa alas.

Stronk woman.
Loer
Loer
Rohkelikon tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 498
Join date : 27.08.2020
Ikä : 29
Paikkakunta : kylä

Belladed likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 17 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Athanaton 17.12.21 2:59

Mietin silloin joskus, millainenkohan tuvanjohtaja susta tulee. Ja mun mielestä susta on ajan mittaan kuoriutunut sopivan jämäkkä ja asiallinen persoona - ja silti hyvin avulias ja kannustava, jopa lempeä. Ehkä tässä voin paljastaa, että olisin äänestänyt sua vuoden tsemppariksi. Mun mielestä sä olet ollut kuluneen vuoden aikana todella yhteisöystävällinen. Ajattelet selkeästi yhteisön parasta ja toimit myös sen etujen mukaisesti. Se on ihailtavaa!
Athanaton
Athanaton
Taikaministeri
Taikaministeri

Viestien lukumäärä : 615
Join date : 03.09.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 17 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Loer 09.12.23 2:08

mies joka tuntee minut läpikohtaisin. ikävää että emme ole enää tekemisissä. ikävöin sinua joskus.

tsemiä bro
Loer
Loer
Rohkelikon tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 498
Join date : 27.08.2020
Ikä : 29
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 17 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja airi 07.04.24 20:49

oon nauranu niin monet kerrat kuset housussa sun vitseille että oon pudonnu laskuista

sun kaa on kiva jutella syvällisiä
airi
airi
Luihuinen
Luihuinen

Viestien lukumäärä : 257
Join date : 22.09.2020
Ikä : 24
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 17 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Viikuri 07.04.24 21:21

Ihanaa, että oot taas ilmestynyt siihen. Oot lähestyttävä ja lämmin persoona. Oli mukavaa ja helppoa hypätä taas vuosien jälkeen puheluun ja vaihtaa kuulumisia. Jatkettiin siitä mihin jäätiin.

Roolipelaamisessa oot pro. Hyppäät hahmoon hyvin ja pelatessa tuntuu, että haluaisi tietää sun hahmosta tietää lisää. Etenkin tää horoskooppityyppi vaikutti todella kiinnostavalta! <3
Viikuri
Viikuri
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 101
Join date : 03.09.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 17 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja airi 14.04.24 20:45

todella ihana ja herttainen ihminen <3 sun kanssa on tosi helppo puhua.

en tiiä onko tää outo kehu mut sun hahmot on nimetty tosi nätisti! ja on ilo roolipelata sun kanssa koska sun hahmot on todella uniikkeja ja sielukkaita.
airi
airi
Luihuinen
Luihuinen

Viestien lukumäärä : 257
Join date : 22.09.2020
Ikä : 24
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 17 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Loer 15.04.24 16:34

vaikutat mun mielestä sellaselta tyypiltä joka on mennyt paljon eteenpäin henkisesti ja osaat myös tiedostaa sen. se on äärettömän hyvä piirre ihmisessä, että se jatkuvasti kehittyy tai pyrkii kehittymään. arvostan tätä piirrettä. meillä on paljon negatiivista ja positiivista historiaa, mutta tällä hetkellä tuntuu että tullaan tosi hyvin juttuun taas pitkästä aikaa. kiva on ollut jubailla nyt tässä! tervetuloa takaisin.
Loer
Loer
Rohkelikon tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 498
Join date : 27.08.2020
Ikä : 29
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 17 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 17 / 18 Edellinen  1 ... 10 ... 16, 17, 18  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa