[TYLYPAHKA]
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kehu edellistä kommentoijaa

+24
LittleGoku
Athanaton
airi
Storytime
Loer
aivokooma
deidarax
Soldier
.pannu.
superhyperhabbo
Piru=l
tytti788
Viikuri
Eyon
Kokoro
Hanna?
Aileen
-FallenAngel—-
Belladed
Stubbari
Honey:Dream
Hoppsa
Vanillatar
Weka-kitty
28 posters

Sivu 15 / 18 Edellinen  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17, 18  Seuraava

Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 15 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja superhyperhabbo 29.06.21 22:51

Oon varmast sanonu tän ennenki, mut oot kyl yks idearikkaimmista ja monipuolisimmista pelaajista tässä yhteisössä. Ei loputtoman paljoo olla pelattu, mutta ne kerrat kun ollaan, ni se on ollu niin sujuvaa ja jotenkin helppoa sun kanssas. Kiitos kun olet.
superhyperhabbo
superhyperhabbo
Yli-inkvisiittori
Yli-inkvisiittori

Viestien lukumäärä : 406
Join date : 06.09.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 15 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Eyon 30.06.21 10:23

En muista oonko kehunut sua täällä jo kerran aikaisemmin, mutta tehdään se nyt uudestaan. Oot sairaan hulvaton ja hauska persoona, sun kanssa oli ilo viettää aikaa kun vielä asuin PK-seudulla ja pyöriä pitkin Espoota aiheuttamassa pahennusta. No mutta ei se silti ole se tärkein ja paras puoli sussa; oot äärettömän fiksu, sanavalmis sekä idearikas ihminen. Sulta tulee oikeesti todella paljon hyviä ehdotuksia ja kehitysideoita milloin mistäkin asiasta, ja kaikkia sun mullekin antamia palautteita on ollut ilo lukea ja niistä on oppinut paljon. Oot kyllä voimaannuttava ihminen jolla on sydän paikallaan. ♥
Eyon
Eyon
Ylihörhö
Ylihörhö

Viestien lukumäärä : 155
Join date : 27.08.2020
Ikä : 32
Paikkakunta : Pori

https://tylypahka.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 15 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Weka-kitty 30.06.21 11:42

Voi meidän reksiä - ei voi kuin hattua nostaa yli viidentoista vuoden taipaleelle. Se, jos joku todistaa, että kun jostain innostut, niin innostut kunnolla.
Oon ite tuntenut sut sellaset rapsakat 5 vuotta, ja paljon on sinä aikana tapahtunut, enkä voi olla ihailematta, kuinka aina oot nostanut ittes jaloillesi, tuli mitä tahansa vastaan. Oot äärettömän vahva ja sinnikäs ihminen, joka ei jää tuleen makaamaan, ja yks parhaita ominaisuuksia mitä viime vuosina oon sussa saanut todistaa on se, että oot aina valmis kehittämään itteäs ja ottamaan kritiikin vastaan ja kasvamaan siitä; se on taito, mitä ihan jokaisella meistä ei ole.
Oot myös aivan ihanaa, hauskaa seuraa ja ne kerrat kun ollaan nähty, on ollut kyllä ihan äärettömän kivaa! Oot tosi tärkeä ihminen niin Tylyssä kuin elämässä muutenkin, ja toivon että et kuluta itteäs ihan puhki siellä juustohyllyjen syövereissä, vaan annat itelles myös aikaa rentoutua
Weka-kitty
Weka-kitty
Puuskupuhin tuvanjohtaja
Puuskupuhin tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 751
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 15 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Honey:Dream 30.06.21 13:03

Oot mukavan helposti lähestyttävä, otat asiat vakavasti tilanteen vaatiessa ja sulta löytyy tilanteeseen kun tilanteeseen sopivaa huumoria niin ropen kui offien puolella
Honey:Dream
Honey:Dream
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 393
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 15 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Athanaton 30.06.21 17:42

Sun hahmoissa on harvoin sellaista NPC-energiaa (toisin kuin omissani), oikeastaan jopa Dinah tuntuu keräävän rutkasti huomiota puhumattomuudellaan. Mun mielestä se kertoo siitä, että osaat tuoda hahmosi osaksi erilaisia skenaarioita ja myös luoda niitä itse. Sun hahmoista puhutaan, koska tavalla tai toisella ne onnistuvat aina jättämään jäljen roolipeliin. Lisäksi sun hahmot ovat yleisesti hyvin muistettavia.
Athanaton
Athanaton
Taikaministeri
Taikaministeri

Viestien lukumäärä : 615
Join date : 03.09.2020

Honey:Dream likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 15 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Aileen 30.06.21 17:49

Sun roolipeliä on aina niin ilo seurata, kuin lukisi hyvää kirjaa. Kuvailet hahmojasi todella harkitusti ja tarkasti, tuot niitä henkiin ihailtavan hyvin ja pitäydyt hahmossa eri skenaarioissa
Aileen
Aileen
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 264
Join date : 03.09.2020

Athanaton likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 15 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Weka-kitty 30.06.21 17:59

Aaaaaa hyökkään nyt kehumaan sua!! Vaikka oot kiireinen ku mikä, niin aina ku sut näkee pelissä niin hyvä ku housuissaan pysyy. Oot älyttömän luova kirjoittaja, jopa omasta mielestä luovin tylypahkassa, ja sun ropeja on aina ihanaa lukea. Oot myös älyttömän hauskaa juttuseuraa :") myös tärkeä oppositio-vaikuttaja
Weka-kitty
Weka-kitty
Puuskupuhin tuvanjohtaja
Puuskupuhin tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 751
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 15 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Loer 30.06.21 18:50

aika monta kertaa kerenny kehumaan sua mut kuitenkin. ollaan oltu nyt pitemmän aikaan tekemisissä ja meidän kaverisuhde on muotoutunut sellasesta frenemies tyylisestä piikittelystä johonkin, mistä itse tykkään kovasti. koen sut tosi lämpimänä ja välittävänä ihmisenä, jolle mieluusti puhuu asioista. toki sulla on myös tämä huumoripuoli, joka vaihde silmässä vedät enemmän ja se on mulle kans tosi luontasta hypätä siihen mukaan. ehkä oot vähän sellanen saman tyylinen kun mää tai jotain Very Happy mut se on sika kivaa!
Loer
Loer
Rohkelikon tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 498
Join date : 27.08.2020
Ikä : 29
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 15 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Eyon 30.06.21 18:56

Haluan kehua sua joten täältä tulee. Muistan kun joskus oltiin jollain tapaa ehkä vähän tukkanuottasilla. Ollaan kuitenkin molemmat kasvettu niistä ajoista ja kun sanon, että oot aivan huikean idearikas ja motivoitunut pelaaja, niin tarkoitan sitä. Susta huomaa, että haluat ihan pyteettömästl puskea Tylypahkaa niin roolipelinä kuin myös yhteisönä eteenpäin ja haluat rakentaa siitä parempaa sekä monipuolisempaa paikkaa roolipelata. Mä olen iloinen, että palasit takaisin viime vuoden puolella ja lähdit mukaan tähän touhuun taas samanlaisella intohimolla kuin mitä se joskus aikaisemmin oli. Oon saanut sulta myös paljon kehittävää sekä monipuolista palautetta, joka on auttanut myös mua ymmärtämään asioita eri näkökulmista. Oot tärkeä osa tätä yhteisöä ja toivottavasti tuut olemaan sitä jatkossakin loppuun asti! Kaiken tän Tylypahkahöpinän lisäksi pakko myös sanoa, että oot hauska ja persoonallinen ihminen jolla on sana hallussa. Sun kanssa on kiva heittää läppää ja välillä myös jutella vakavimmistakin aiheista. Peksu, oot mahtava tyyppi!
Eyon
Eyon
Ylihörhö
Ylihörhö

Viestien lukumäärä : 155
Join date : 27.08.2020
Ikä : 32
Paikkakunta : Pori

https://tylypahka.net

Loer likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 15 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Storytime 30.06.21 21:58

Pystyisin loputtomasti ihailla sun motivaatioo ja jaksamista tylyn suhteen. Siis 16 vuotta on aivan tajuttoman pitkä aika, siinähän on yks raskas teini-ikäinen hoidettavana. Oot aina pysyny meidän reiluna johtajana ja puskemaan huonojenkin hetkien läpi, silloin kun on ollut tarvetta. Kukaan meistä ei olis täällä ilman sua ja se on fakta.
Storytime
Storytime
Puuskupuh
Puuskupuh

Viestien lukumäärä : 358
Join date : 06.09.2020
Ikä : 24
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 15 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Piru=l 01.07.21 1:27

Mä tykkään Antti tosi paljon sun huolettomasta ja positiivisesta asenteesta asioihin, tosi moni on kehunutkin jo sun tapaa saada hymy muiden huulille, niin pakko kyllä allekirjoittaa se täysin. Sulla on hyvä huumorintaju ja sun kanssa on mukava höpötellä niitä sun näitä, jos sille päälle sattuu. Tosi kiva kun palasit jo toistamiseen hetken oltuas sivummalla välissä!
Piru=l
Piru=l
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Korpinkynnen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1983
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Espoo

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 15 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Athanaton 01.07.21 15:08

Sun kanssa kaikki tuntuu olevan helposti neuvoteltavissa. Mä en ole edes tuvanjohtaja enää, mutta saan susta silti tällaisen vaikutelman jopa ihan tavallisena rivipelaajana. Todennäköisesti on tullut mainittua jotain sun yleisestä diplomaattisuudestasi jo aikaisemmissa kehuissa, joten tämä varmaan menee sen kanssa vähän samaan kategoriaan. Siinä suhteessa ideaalia, että tuvanjohtaja on yhteistyöhaluinen ja joustokykyinen, koska yhteisön luovuutta ei saa tai edes tulisi rajoittaa.
Athanaton
Athanaton
Taikaministeri
Taikaministeri

Viestien lukumäärä : 615
Join date : 03.09.2020

Piru=l likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 15 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Loer 01.07.21 16:48

Varmaan pari kertaa kerennyt suakin tässä kehumaan, mutta ehkä tässä alan hakee vähän erilaista suuntaa kun aiemmissa kehuissa.

Sun kyky muuntautua ihmisenä, ottaa kritiikki vastaan sekä olla anteeksiantavainen on sellaista mitä mä ihailen. Meidän ystävyyssuhteessa moni näistä aspekteista on kantanut suurta roolia, joten ehkä siksi ollaan muovauduttu niin hyvin yhteen. En varmaan sano tarpeeksi, mutta olet kyllä ehdottomasti yksi parhaista ystävistäni ja koen että meillä on sellainen yhteys jota muilla ei ehkä ole.
Loer
Loer
Rohkelikon tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 498
Join date : 27.08.2020
Ikä : 29
Paikkakunta : kylä

Athanaton likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 15 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Honey:Dream 01.07.21 16:52

Osaat viedä asioita eteenpäin ripeellä tahilla ja tuntuu, että sä oot se joka saa asiat nimenomaan tapahtumaan. Toimit usein jonkunlaisena järjen äänenä, ainakin mitä discordissa nyt huomannut. Oot tosi itsevarma ja se näkee kauas, annat sen myös näkyä, etkä mitenkään huonolla tavalla.
Honey:Dream
Honey:Dream
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 393
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 15 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Belladed 02.07.21 13:57

Ihanaa, että tulit takaisin meidän serverille ja oot ollut aktiivinen taas! Oot onnistunut tuomaan uuden hahmon roolipeliin, joka tarkkailee mutta myös osallistuu teini-ikäisten draamaan. Sulla on todella erilaisia hahmoja joihin on ilo tutustua roolipelin kautta mikä kertoo sun tavasta pystymään luomaan uudenlaisia tarinoita ja haastat muita hahmoja hyvällä tavalla. Jatka samaan malliin! C:
Belladed
Belladed
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 713
Join date : 27.08.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 15 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Storytime 02.07.21 14:38

Oot kyllä niin jotenkin symppis ihminen, et en ehkä kestä. Susta huomaa kauas, että välität myös muista ja oot hyvinkin empaattinen persoonaltas. Oon ilonen siitä, että tullaan juttuun näinkin hyvin ja siitä, että sun kaltaisia ihmisiä löytyy täältä. <3 Ja superisti onnea kouluvuodelle, oot kyllä paikkasi siellä ansainnut.
Storytime
Storytime
Puuskupuh
Puuskupuh

Viestien lukumäärä : 358
Join date : 06.09.2020
Ikä : 24
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 15 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Vanillatar 02.07.21 15:10

Oot musta sellainen yhteisön jäsen, joka tulee kaikkien kanssa toimeen. Se ei tarkoita, että olisit luonteeltasi kuitenkaan kaikkien ylin ystävä. Sellainen positiivinen voima yhteisössä mitä aina tarvitaan ja toimii neutraalina pohjana jolle yhteisön pystyy rakentamaan. Haluaisin kyllä nähdä missä sun neliön kulmat on! Sun heittämät herjat on aina sopivia. Kärkkäitä mutta ei mauttomia.
Vanillatar
Vanillatar
Luihuisen tuvanjohtaja
Luihuisen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1174
Join date : 03.09.2020
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 15 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Hanna? 02.07.21 18:57

Oot helkkarin hyvä tyyppi. Luja luonteeltas mut silti kun suhun tutustuu niin huomaa että pinnan alla kytee pehmoinen Tiijuster, jolla on söpö nauru ja roisit jutut. Jos haluaa rehellisen mielipiteen asiasta x, niin tuun sun juttusille koska luotan siihen ettet mielistele vaan sanot mitä olet asiasta x mieltä, ja painotan että tämä on toivottava piirre ihmisessä ja kiitos siitä että olet oma itsesi täällä meidän kaikkien keskuudessa. Olet luotettava ihminen ja tuntuu et sun kaa voi ylipäätää puhuu mistä vaa. Viet ropea määrätietosesti eteenpäin ja sun ropehommia on muutenkin kiva seurata koska suollat porukkaan erilaisia hahmoja toinen toisistaan poikkeavilla tarinoilla. Kiva ku oot.

Sulla on myös söpö kissa ja kivat koirat.
Hanna?
Hanna?
Kirjastonjohtaja
Kirjastonjohtaja

Viestien lukumäärä : 96
Join date : 03.09.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 15 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Loer 02.07.21 19:01

Älyttömän hyvän huumorin omaava tyyppi jonka kanssa voi jutella syvällisesti asioista. Olet myös nokkela ja paras meemien tekijä jonka tunnen, koska mähän tunnen niitä vaikka kuinka helvetisti. Ollaan oltu jo pitemmän aikaa tekemisis ja tuntuu, että se on vieläkin samanlaista kuin heti ensimmäisestä päivästä lähtien eli hyvin toverillista. Oot myös tosi hyvä rohkelikko ja iso kiitos tupapokaalin voittamisesta kuuluu sulle! En oo ennen päässyt ropettamaan sun kanssa kun vasta Beaulla ja Aidanilla nyt enemmän. Se on ihan sika hauskaa, vaikka se onkin kuluttavaa. Sun ideat kantaa niitä hahmoja hyvin sekä niitten kemia toimii tosi tosi hyvin.
Loer
Loer
Rohkelikon tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 498
Join date : 27.08.2020
Ikä : 29
Paikkakunta : kylä

Hanna? likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 15 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Piru=l 02.07.21 19:22

Tykkään siitä, miten osaat tarvittaessa olla todella avoin ja vastaanottava naureskelija, mutta tilanteen niin vaatiessa myös pystyt laittamaan kovan kovaa vastaan, ja puskemaan lävitse. Sä näytät mun mielestä yhteisössä hyvää esimerkkiä ja oot tuonut hyvää kriittistä ajatteluakin meidän tuvanjohtajien keskuuteen siihen rooliin päästyäsi. Oot todella iso palanen yhteisöä meidän muiden mukana, ja sun peittämän alueen täyttäminen meidän muiden toimesta vaatisi varmasti todella paljon.
Piru=l
Piru=l
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Korpinkynnen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1983
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Espoo

Loer likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 15 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Eyon 02.07.21 19:31

Janne! <3 SÄ oot kyllä ollut mulle iso henkireikä vaikeina aikoina. Sulle voi puhua asiasta kuin asiasta ja vaikka olitkin joskus aikoinaan kauan poissa Tylypahkasta ennen sun paluuta, niin silti tuntui niin luontevalta taas alkaa jutella sun kanssa. Me ollaan tunnettu aina, niin kuin ihan oikeesti aina ja oon iloinen, että oot taas osa meidän kaikkien päivittäistä arkea koska sulla jos kenellä on sana hallussa ja oot maailman sympaattisin ihminen. Lämmöllä muistelen yhä sitä kuinka juostiin 10v sitten Länsiterminaaliin mun bussia kiinni mietin jälkeen. Oot tärkeä. <3
Eyon
Eyon
Ylihörhö
Ylihörhö

Viestien lukumäärä : 155
Join date : 27.08.2020
Ikä : 32
Paikkakunta : Pori

https://tylypahka.net

Piru=l likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 15 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Storytime 02.07.21 19:50

Sun maailmankatsomus on todella avara ja pyrit aina laajentamaan sitä, kun on mahdollisuus. Oon aina arvostanut sitä, kuinka rohkeasti myönnät virheesi ja et anna niiden lannistaa, vaan sen sijaan pyrit parempaan. Sulla on vahva persoona ja pidät siitä hyvin kiinni, mitä kaikki ei aina osaa, etkä peilaa sitä kehenkään muuhun. Sulla on kyllä sydän todellakin paikallaan, eikä sitä oo kiistämään. <3 Olet myös aina luottopeliseuraa.
Storytime
Storytime
Puuskupuh
Puuskupuh

Viestien lukumäärä : 358
Join date : 06.09.2020
Ikä : 24
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 15 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Loer 03.07.21 10:50

Humoristinen, sopivasti piikikäs ja lämmin persoona jonka kanssa saa ajan vietettyä nopeasti. Oon kehunut sua monesti, joten en tiiä onko täs nyt muuta enää sanottavana :DDD ei vaan.

Oot ymmärtäväinen ja osaat katsoa asioita monelta kantilta, sillon kun mennään totiseen keskusteluun. Oot äärettömän älykäs mun mielestä sosiaalisesti ja se näkyy kauas, ainakin mulle koska tuntuu et oon ehkä itekkin joten GREAT MINDS THINK ALIKE.
Loer
Loer
Rohkelikon tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 498
Join date : 27.08.2020
Ikä : 29
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 15 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Athanaton 03.07.21 14:07

Pitää ilmeisesti alkaa antamaan fokusoidumpia kehuja, eikä suinkaan siksi, että kehuttavaa ei olisi. Tässä vaiheessa on annettu jo niin monta kehua, että nyt pitää alkaa taktiseksi.

Pidän susta eniten kahdessa tilanteessa. Silloin, kun olet kaikkein empaattisimmillasi ja silloin, kun olet kaikkein inspiroitunein. Ajattelin keskittyä nyt jälkimmäiseen. Sun kanssa roolipeliasioista puhuminen ja niiden suunnitteleminen on aina todella jännittävää. Heitellään ajatuksia ilmoille ja pohdiskellaan niitä. Jaksat keskustella asioista yhtä intohimoisesti kuin itsekin, oli kyseessä sitten mitä tahansa. Keksit usein myös roolipeliin hyviä yllätyksiä, viimeisimpänä esimerkkinä Grendelin allekirjoittama sopimus. Mun mielestä tämä yhteisö olisi yksinkertaisesti luovalta energialtaan köyhempi ilman sua.
Athanaton
Athanaton
Taikaministeri
Taikaministeri

Viestien lukumäärä : 615
Join date : 03.09.2020

Loer likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 15 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Belladed 03.07.21 14:17

Vihdoinkin pääsen kehumaan sua, Roba. Aloitetaan nyt vaikka ensin roolipelaamisesta että en kehu liikaa, jotta ei mene päähän puspus xx :^)

Roolipelaajana oot todella lahjakas, utelias ja rohkea joka uskaltaa revitellä ja kokeilla uutta. Inspiroit muita roolipelaajia ja sun kanssa on aina ilo ja onni roolipelata. Oli kyse sitten Athenan ja Mc.Quincen keskusteluista elämästä, rakkaudesta ja kuolemasta, aina teini-ikäisten draamaan, niin pystyt eläytymään tilanteeseen kuin tilanteeseen. Runoilijasielusi on osana sun hahmopalettia, näet kaiken mahdollisena, väreinä, muotoina, sanoina. Kaikkea voi aina kokeilla.
Belladed
Belladed
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 713
Join date : 27.08.2020

Athanaton likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 15 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 15 / 18 Edellinen  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17, 18  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa