[TYLYPAHKA]
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kehu edellisen hahmoa

+18
tytti788
.:Seredi:.
Loer
Eyon
Soldier
Weka-kitty
Stubbari
Vanillatar
Piru=l
superhyperhabbo
Viikuri
Honey:Dream
Hoppsa
Belladed
Hanna?
airi
Athanaton
Aileen
22 posters

Sivu 8 / 10 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 8 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja Belladed 28.01.21 13:14

Mc.Quince on ehdottomasti mun lemppari hahmoista Tylypahkassa ylipäätään. Alusta lähtien se on osannut tuoda omaa sarkastista huumoria, kertoo suoraan mitä ajattelee ja harva on turvassa terävältä kieleltä. Mutta silti Mc.Quincestä löytyy sellainen pehmeämpi, haavoittuvaisempi puoli: loppujen lopuksi hän vain yrittää elää niiden asioiden kanssa mitä hän on kokenut menneisyydessään. Ja kehittyä, tulla paremmaksi oli se sitten parantajana Pyhässä Maddeniuksessa tai professorina joka yrittää antaa ohjeita oppilaille rakkauden rypyistä.
Belladed
Belladed
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 713
Join date : 27.08.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 8 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja Piru=l 09.03.21 16:29

Mä oon nyt Ikaroksen nähnyt kertaalleen pelissä, ja täytyy sanoa et se vaikuttaa sympaattiselta hahmolta (kunnes traumatisoit sen...) Ja sattuu sieluun kun Trent ei huomioinut sen intoa asioihin kun sillä ei oo kaikki hyvin itsellä 🙈😣
Piru=l
Piru=l
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Korpinkynnen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1983
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Espoo

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 8 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja superhyperhabbo 27.06.21 22:28

En muista enkä jaksa selaa mitä oon joskus aiemmin sanonu mut Bri on kyl yks mun all-time lempparihahmoista, varsinki kaikki Lindan ja Brin kanssakäymiset ja enemmän tai vähemmän tahattomat väärinymmärrykset ja kommellukset on ollu iha parasta. Voitas pelaa nyt taas ku on enempi aikaa vähä enemmän noita.
superhyperhabbo
superhyperhabbo
Yli-inkvisiittori
Yli-inkvisiittori

Viestien lukumäärä : 406
Join date : 06.09.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Piru=l likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 8 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja Athanaton 28.06.21 2:01

Pelasit Fionaa ihan todella hyvin. Yli-inkvisiittori oli vahva ja itsenäinen voima, jolla lopulta oli kuin olikin ratkaiseva vaikutus linnansisäiseen elämään. En usko, että Middletonin erotusta olisi tapahtunut ilman sun omaa aktiivista panostasi. Auktoriteettisen hahmon pelaaminen voi olla vaikeaa, mutta sä sait sen näyttämään kovin luonnolliselta.
Athanaton
Athanaton
Taikaministeri
Taikaministeri

Viestien lukumäärä : 615
Join date : 03.09.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 8 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja Honey:Dream 28.06.21 12:35

Oon varmaan jo kehunut Emrystä mutta kehutaan sitä nyt näin, kun oon sen kanssa päässyt roolaamaan enemmän. Hyvin rakennettu hahmo, joka antaa ensivaikutelmaks kylmän, tylyn ja ykspuolisen mut kun vähänkin tutustuu ni huomaa kuinka monitahoinen Emrys on ja että kaikkia sen päätöksiä pohjustaa omat tunteet.
Honey:Dream
Honey:Dream
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 393
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 8 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja Loer 28.06.21 12:39

Caoilinn on oltava jollain tavalla plot twist hahmo ja odotankin, että millon siitä paljastuu jotain muuta kun se hänen pintapuolinen olemus. Odotan innolla sitä, koska sut tuntien hahmossa on aina jotain pikkusta lisää kun se pelkkä pintakosketus.

Kuitenkin vierestä seuranneena Cao osaa pysyä hyvin sellases asiallises roolissa, mitä ei hirveesti enää Tylypahkassa oppilailta näe. Nice.
Loer
Loer
Rohkelikon tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 498
Join date : 27.08.2020
Ikä : 29
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 8 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja Weka-kitty 28.06.21 12:43

Mun on ihan pakko nyt kehua Zachia!! Zach on mulle tosi sydäntä lähellä oleva hahmo, oot rakentanut sen ihanasti ja niin älyttömäs realistisesti - se on ahdistunut teinijäbä joka kipuilee millon mitäkin, joskus se näkyen tosi kiusallisesti ja se tuo sekä huumoria tilanteeseen että samaistuvuutta siihen hahmoon. Ihan uskomaton paketti, koska se jotenkin tiivistää just sen, mitä teini-ikäisyys on <3
Weka-kitty
Weka-kitty
Puuskupuhin tuvanjohtaja
Puuskupuhin tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 751
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 8 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja Piru=l 28.06.21 14:10

Leiska on koko Tylypahkan isähahmo - pintapuolisesti se on letkeä ja helposti lähestyttävä rento putkiukko joka ajattelee oppilaiden hyvinvointia, mut sit esimerkiks kun ollaan pelattu tuvisten kesken niin siitä paljastuu se todella jämäkkäotteinen mies, joka sanoo mitä ajattelee eikä yritä mielistellä. Laittaa muut ojennukseen.
Piru=l
Piru=l
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Korpinkynnen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1983
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Espoo

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 8 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja Honey:Dream 28.06.21 22:02

Trentti tule takaisin! Tykkään siitä et kuinka hyvin oot pelannut tän viimesimmän käänteen Trentillä, kun se on jo pidemmän aikaan heijastunut roolipelin puolella Trentin käytökseen ja nyt sit räjähti käsiin. Mutta Trent takaisin niin saan jatkaa Dinahilla sille kyräilyä, ei voi päättyy nii et se pikkutyttö saa oikeesti tahtonsa läpi tekemättä loppupeleis mitään. Ihana hahmo, ja sen rentoi oppituntei tulee ikävä kyllä.
Honey:Dream
Honey:Dream
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 393
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Piru=l likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 8 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja Viikuri 28.06.21 22:07

Agatha on hieno hahmo! Agathassa on paljon ns. tarttumapintaa. Meinaan et se on hahmo, jonka kanssa on helppo roolipelata. Se on hahmo, jolla on tulevaisuus. Tarina ei pääty siihen, että se on jo valmistunut. Hienosti koottu ja kasvanut hahmo.
Viikuri
Viikuri
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 100
Join date : 03.09.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 8 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja Loer 28.06.21 22:21

donin veikeitä vekaramaisia hommia kun on seuraillu niin mulle tulee siitä hahmosta itselleni aina jotenkin aurinkoinen fiilis. tykkään hahmosta sen takii myös kun se on niin realistinen ikäisekseen ja et veä sitä yhtään niinkun "liikaa" mun mielestä moni tylyhahmo on vähän niinku too much, mutta don on kyl ihana.
Loer
Loer
Rohkelikon tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 498
Join date : 27.08.2020
Ikä : 29
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 8 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja Athanaton 29.06.21 1:15

Beau ei oikeastaan muistuta mua mistään sun aikasemmasta hahmosta, ja sulla on kuitenkin ollut roolipelin saatossa aika monta hahmoa, mikä on ehdottoman hyvä asia. Siksi olet mun mielestä hirmu taitava luomaan toisistaan eroavia hahmoja, jotka ovat kuitenkin kaikki aivan yhtä karismaattisia. Sama näkyy myös Beaussa, etkä ole pelannut sillä kuin vasta vajaa viikon. Sitä se teettää, kun on pelaajakin itse karismaattinen!
Athanaton
Athanaton
Taikaministeri
Taikaministeri

Viestien lukumäärä : 615
Join date : 03.09.2020

Loer likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 8 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja Vanillatar 29.06.21 7:43

Oon aivan rakastunut Morriganiin ja siihen mitä ollaan yhdessä luotu sen hahmon ympärlle koskien omaa hahmoani. Kun tiedän että en kauhean helposti nosta päätä romanttiseen ruusunterälehtitaivaaseen mut siellä mä oon kun mietin näitä kuvioita. Morriganilla on paljon annettavaa ja haluaisin päästä pikimmiten näkemään sen, ei nyt parrasvaloissa, mutta äänessä Tylypahkan muiden henkilökunnanjäsenten kanssa. Kuinka se eriää siitä asiallisesta ja vakavasta akateemikosta ja tuo luultavastu omalla mustankirjavalla tavallaan väriä ja eloa siihen parru perseessä akateemikko-porukkaan.. Tällaista hahmoa oon tietämättäni kaivannut sulta ja haluan olla tiivis osa Morriganin tarinaa.
Vanillatar
Vanillatar
Luihuisen tuvanjohtaja
Luihuisen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1174
Join date : 03.09.2020
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 8 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja Loer 29.06.21 21:34

Rakastan roolata kaksikkoa Freddie & Catt koska niitten energia on niin mukaansatempaava. Freddie on niin helposti lähestyttävä hahmo ja niin energinen, että sitä seuratessa ei tuu koskaan tylsää. Hauska et keksittiin tollanen tyyli niille molemmille ja tulee aina hymy huulille kun niillä pelaa. Muut saa varoa kun se kaksikko tulee! Freddie on myös erilainen sun hahmokaartiin, koska se luo niin paljon eri suhteita nopeesti jota moni muu hahmo ei tee. Se on mun mielestä kans hyvä juttu.
Loer
Loer
Rohkelikon tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 498
Join date : 27.08.2020
Ikä : 29
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 8 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja Piru=l 29.06.21 22:24

Vaikka mun hahmot ei ollenkaan pidä Silviuksesta, niin mun mielestä se on erittäin hyvä keulakuva Rohkelikoille. On määrätietonen ja sellanen silver foxi, joita ei yleensä pelissä nähdä kun painottuu enemmän nuorempaan kaartiin. Siitä on tuvistapaamisissa jäänyt sellainen kylmempi viba, koska kukaan niistä ei siitä pidä, niin kuitenkin se on välittävä kun se pitää huolta tupalaisistaan.
Piru=l
Piru=l
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Korpinkynnen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1983
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Espoo

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 8 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja superhyperhabbo 29.06.21 22:29

Trentin uusimpia käänteitä oli valtavan mielenkiintosta lukea, vaikka oon ollu iha pihalla viime aikoina muuten! Kovasti kiinnostaa mihin suuntaan tää kehittyy, antanu taas ihan uusia ulottuvuuksia sille jörölle jätille. Toki muutenkin viihdyttävä hahmo kaikkien meemeilyiden, VeTeKoPuilujen ja valtavien väärinymmärrysten myötä, mut todella kiva saada myös syvyyttä!
superhyperhabbo
superhyperhabbo
Yli-inkvisiittori
Yli-inkvisiittori

Viestien lukumäärä : 406
Join date : 06.09.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Piru=l likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 8 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja Honey:Dream 30.06.21 12:59

Uusin hahmos Beatrix on kyl veikee tapaus. Niin ihanan herkästi innostuva ja syöksyy suinpäin asioiden pariin mut silti se on omalla tavallaan hillitty eikä yhtään yliampuva. Sun hahmoi ois ylipäänsä kiva nähä pitkästä aikaa ropen puolella.
Honey:Dream
Honey:Dream
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 393
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 8 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja Athanaton 30.06.21 17:35

Caoilinn on mun mielestä muodollisista hahmoista siellä paremmalla puolella, missä muodollisuus tuntuu luonnolliselta osalta hahmoa, ei silkalta luonteenpiirteeltä. Yhteiskuntaluokan ja saadun kasvatuksen tuominen osaksi hahmoa on improvisoidessa oikeasti vaikeaa, mutta Caoilinnissa ne asiat yhdistyvät hyvin luonnollisesti, joten pelaat sitä hahmoa uskollisesti.
Athanaton
Athanaton
Taikaministeri
Taikaministeri

Viestien lukumäärä : 615
Join date : 03.09.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 8 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja Eyon 30.06.21 17:44

Siis Morrigan on vaan luikerrellut mun sydämeen nyt jo. Siinä on ehkä häivähdys samanlaista henkeä kuin McQuincessa oli, mutta Morrigan on elegantimpi ja jotenkin siihen pääsi heti jyvälle, kun kävit haastattelussa. Tykkään suuresti siitä vibasta mitä saan siitä kiskottua irti, mutta pakko silti sanoa, että hyvällä tavalla oot kuitenkin tehnyt siitä myös aavistuksen salaperäisen. Ei kaikkea makeaa yhdellä kertaa. Jään innolla odottamaan mihin suuntaan viet tätä hahmoa.
Eyon
Eyon
Ylihörhö
Ylihörhö

Viestien lukumäärä : 155
Join date : 27.08.2020
Ikä : 32
Paikkakunta : Pori

https://tylypahka.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 8 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja Honey:Dream 01.07.21 17:06

Oon ite tykästäny Stanfordiin rehtorina. Kuten oot itekin joskus muistaakseni sanonut, niin se on omalla tavallaan rento, mut silti toimii asemansa mukaisesti. Huomioi oppilaat mut ei oo liian tiukkapipo joka asiassa. Oppilaiden silmistä helposti lähestyttävä, kun Stanford on avoimemman puoleinen aikuinen.
Honey:Dream
Honey:Dream
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 393
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 8 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja Belladed 02.07.21 13:55

Vaikka en oo ehtinyt vielä kunnolla tutustumaan Valerianiin tuntien kautta, hän vaikuttaa tosi uskottavalta hahmolta mitä oon seurannut muuten ulkopuolelta. Sellaiselta chilliltä opettajalta, joka kuitenkin hoitaa hommansa. Tietyllä tapaa uskon, että oppilaat pystyisi lähestymään Valeriania helposti jos jokin painaa mieltä, mikä on aina hyvä. Varsinkin meidän roolipelissä. :DD
Belladed
Belladed
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 713
Join date : 27.08.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 8 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja Piru=l 02.07.21 16:55

Meiän hahmot ei oo päässeet hirveen lähelle toisiaan missään vaiheessa, mut aikaisempien kehujen lisäksi on pakko kyllä kehasta silti vähä Athenaa. Se hahmo on tosi kivasti koostettu, ja siitä tulee sellane pintaraapasu ensin joka antaa ihan erilaisen kuvan, ku mitä siitä saa kun sen kanssa pelaa. Toivon mukaan päästään pelailee meidänkin hahmoja useammin yhteen!
Piru=l
Piru=l
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Korpinkynnen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1983
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Espoo

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 8 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja Stubbari 02.07.21 17:48

En tunne sun hahmoja kovin hyvin, mutta oon ainakin itse päätynyt siihen että Wilson on pysynyt ristiriidattomasti siinä omassa "luonteessaan", eli se hahmo ei hairahtele puolelta toiselle. Oot roolannut sitä hyvin ja lojaalina sen luonteelle/kasvatukselle/jne. Tykkään myös siitä, että se on yli-innokas loitsujen suhteen ja nykii koko ajan professorilta lisäopetusta.

+ Puhdasverinen(?) vanhasta suvusta ylpeä Puuskupuh on freesi
Stubbari
Stubbari
Johtajapoika
Johtajapoika

Viestien lukumäärä : 358
Join date : 05.09.2020
Ikä : 23

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 8 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja Belladed 02.07.21 18:05

Aluksi näin Milon sellaisena perusurheilijana jolla vaan pyörii huispausjutut päässä, mutta oon tosi kiinnostunut nyt enemmän Milon taustoista ja sen ajatusmaailmasta ton meidän forkkaroolipelin kautta. Vaikka Milo on urheilullinen teini jolla on teiniongelmat niin tuntuu, että oot miettinyt sun hahmoa paljon enemmän mitä muut ei välttämättä oo vielä onnistunut näkemään. Kenties ihmissusihommelit tulee enemmän jossain kohtaa ilmi, tai jotain muuta jännää? C:
Belladed
Belladed
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 713
Join date : 27.08.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 8 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja Loer 02.07.21 18:53

Athena professorina on todella hyvin rakennettu ja sen tunnit on luultavasti kattavimmat millä oon ikinä ollut. Hahmo josta huomaa, että se on pitkän tuotoksen tulos ja nautin hänen tunneistaan eniten. Se työ mitä teet tuntien eteen ja miten pelaat ne Athenalla on vaan jotain mitä itsekin haluaisin saavuttaa. Hyvä sä
Loer
Loer
Rohkelikon tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 498
Join date : 27.08.2020
Ikä : 29
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 8 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 8 / 10 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa