[TYLYPAHKA]
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kehu edellisen hahmoa

+18
tytti788
.:Seredi:.
Loer
Eyon
Soldier
Weka-kitty
Stubbari
Vanillatar
Piru=l
superhyperhabbo
Viikuri
Honey:Dream
Hoppsa
Belladed
Hanna?
airi
Athanaton
Aileen
22 posters

Sivu 2 / 10 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 2 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja Athanaton 16.10.20 3:35

Erin on suorastaan sykähdyttävän aito ja realistinen hahmo. Samaistun siihen useammin kuin kehtaan myöntää, koska jotenkin sen toilailut ja päähänpistot kuulostaa sellasilta mitä tosielämässä vois tapahtua.
Athanaton
Athanaton
Taikaministeri
Taikaministeri

Viestien lukumäärä : 615
Join date : 03.09.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 2 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja Belladed 16.10.20 9:31

Shayne! Last gen hahmo, mikä henkilökohtaisesti kolahti. Vaikka Shayne ei ollut usein paikalla mutta silloin kun siihen törmäsi näki, että kävit niin omaa henkilökohtaista monologia ja heijastit niitä Shaynen pelkoja ja ajatuksia kauniisti kaikuna muihin. Esimerkiksi tykkäsin tosi paljon Kain ja Shaynen foorumi roolipelistä. Shayne on herkkä, ajattelevainen, anteeksiantavainen, mutta samalla just koki et hänen täytyi täyttää tietyt kriteerit jotta hän olisi tarpeeksi. Eikä välttämättä vielä silloin osannut antaa itselleen anteeksi. Toivottavasti Shaynella on nykyään kaikki hyvin <3
Belladed
Belladed
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 713
Join date : 27.08.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 2 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja Weka-kitty 16.10.20 10:16

Mun olis varmaan korrektia pitää tässä hyvää päivää rakastan kaita-monologi, mutta mun on pakko nostaa Sasaniat ja erityisesti Hamlet esille!! Tykkään siitä että oot lähtenyt tavallaan rikkomaan sitä omaa muottia hahmoista, vaikka hahmot onkin monipuolisia, ja ns. jaksat pelata arempaa hahmoa. Hamletilla on ihanat omat kukkaisjutut ja muut kiinnostuksenkohteet ja se on ihanan herkkä ja sympaattinen hahmo jota oon valmis suojelemaan hengelläni xx
Weka-kitty
Weka-kitty
Puuskupuhin tuvanjohtaja
Puuskupuhin tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 751
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 2 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja superhyperhabbo 16.10.20 13:26

Leiska on niin ihana symppis ja sellanen isällinen hahmo, sopii puuskupuhin tuvalle ihan valtavan hyvin tuvanjohtajaks. Leiskassa on sellanen sopiva määrä sellasta isällistä lempeyttä mutta tarpeen tullen myös ankaruutta, ja samalla siitä löytyy ripaus jos toinenkin meemiarvoa kaiken maailman viemäriseikkailuista Laughing
superhyperhabbo
superhyperhabbo
Yli-inkvisiittori
Yli-inkvisiittori

Viestien lukumäärä : 406
Join date : 06.09.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 2 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja Vanillatar 16.10.20 15:01

Linda reppana.. Sorry not sorry, että toin sopivasti Galan kärjistämään tilanteita luihujen tuvassa. Ei olla pelattu kyllä hirveästi edes samassa ropessa, mutta toivoisin lisää kohtaamisia meijän hahmoille sillä siinä olis ainesta melkoseen contenttiin!
Vanillatar
Vanillatar
Luihuisen tuvanjohtaja
Luihuisen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1174
Join date : 03.09.2020
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 2 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja Loer 16.10.20 23:15

pius on vahva hahmo joka vaatii erityistä roolipelin tasoa, että sitä pystyy pelaamaan. annan hatun noston siitä että oot uskaltanut ees yrittää pelata sellasta hahmoa.

pius on myös tarinoissa hyvin kuvailtu ja tykkään hahmosta sellaisenaan.
Loer
Loer
Rohkelikon tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 498
Join date : 27.08.2020
Ikä : 29
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 2 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja Stubbari 16.10.20 23:53

Shawn yks koulun parhaimmista proffista tällä hetkellä. vanha hahmo, jota näin jo oppilaana. roolaat andrewsia hyvin ja aina odottaa innolla, mitä mieltä shawn on esim. henkilökunnan kokouksissa asioista.

tykkäsin kans kun shawn piti oscarin kädestä kii, paidatta
Stubbari
Stubbari
Johtajapoika
Johtajapoika

Viestien lukumäärä : 358
Join date : 05.09.2020
Ikä : 23

Loer and Vanillatar like this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 2 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja .pannu. 17.10.20 0:12

Monta monta hyvää hahmoa mut öö Milo. Ihana ku sil ei oo sellast fillterii mitä ehk monil muil hahmoil on et se kyl sanoo rehellisesti mitä se on mieltä. Ja se tuo paljon huumoriarvoa näin offgameski. Oon varmaa Milon ekoista ropeista mitä oon nähny kesäl oottanu et roolaat sil enempi ja kiva että sitä näkyy nykysi sekottamas pakkaa paljon enemmä.
.pannu.
.pannu.
Rehtori
Rehtori

Viestien lukumäärä : 755
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Lahti

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 2 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja Vanillatar 17.10.20 1:19

Erin on musta ihan huippu. Siinä hahmossa on aitoja konflikteja, ja pelaat sitä hyvin realistisesti. Lisäksi tykkään sun tyylistä roolipelata.
Odotan mihin suuntaan aiot viedä tätä oppilashahmoa.
Vanillatar
Vanillatar
Luihuisen tuvanjohtaja
Luihuisen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1174
Join date : 03.09.2020
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 2 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja Athanaton 17.10.20 14:00

Tykkään kauheesti siitä, miten herttanen Vera on tummanpuhuvaan ulkomuotoonsa nähden. Siinä on kiva kontrasti sen hyvin kiltin persoonan kanssa.
Athanaton
Athanaton
Taikaministeri
Taikaministeri

Viestien lukumäärä : 615
Join date : 03.09.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 2 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja Weka-kitty 17.10.20 18:49

i will sacrifice my own life for hylonome!!! ei mut oikeesti, hylo on mun ultrasuosikki tänhetkisistä hahmoista, se on erilainen ja räikeä ja realistinen.

Hylonome on myös ihana kontrasti veljeensä, kuten tietenkin tarkotuskin on, mutta se ei oo väkisin väännetty ja se on luonnollinen ja tykkään ihan törkeesti tavasta millä pelaat sitä!! Phoboksen ja Hylonomen keskustelut on myös ihan mun suosikkimateriaalia pelissä atm
Weka-kitty
Weka-kitty
Puuskupuhin tuvanjohtaja
Puuskupuhin tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 751
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Athanaton likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 2 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja Piru=l 17.10.20 21:40

Saako vastata VeTeKoPu? Mun mielestä se on ollut kiva lisä, joka on viattomasta pienestä meemiajatuksesta paisunut ja rikastuttanut roolipeliä monilta osin Very Happy
Piru=l
Piru=l
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Korpinkynnen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1983
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Espoo

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 2 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja Weka-kitty 18.10.20 11:50

Wilson on aivan ihana hahmo kaikessa ärsyttävyydessään - tykkään siitä, miten pelaat sitä ja muutat sitä ajatusta että elitistit on luihuisia ja sitten taas puuskupuhissa kaikki on kaikkien kavereita. Wilsonin henkisiä monologeja on kans maailman hauskinta seurata hissantunneilla, kun se on niin pikkuperkele-elitisti. Oot onnistunut luomaan tosi mielenkiintosen hahmon!!
Weka-kitty
Weka-kitty
Puuskupuhin tuvanjohtaja
Puuskupuhin tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 751
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Piru=l likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 2 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja Belladed 18.10.20 13:21

Apua, sulla on ollut niin paljon hyviä hahmoja et on vaikee valita. Aella on tottakai yks suosikeista sattuneista syistä, mut valitsen tähän nyt Viviannin. Viv on tosi erilainen verrattuna sun muihin hahmoihin, juoksee kuin päätön kana mut on valmiina näyttämään korttinsa jos se meinaa, että se pääsee pälkähästä. Viv on just sellainen realistinen lapsenomainen pöllö yllytyshullu, jonka tarinaa on mielenkiintoista seurata varsinkin kun kaikkien tapahtumien jälkeen Viv edelleen seuraa Scarlettia. Oon iloinen että oot tehnyt erilaisen hahmon jota selkeesti tykkäät pelata, ainakin sen perusteella kun aina hykertelet ja naureskelet voicechatissa kun roolipelaat Viviannilla. <3
Belladed
Belladed
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 713
Join date : 27.08.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 2 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja Piru=l 18.10.20 13:37

Mun kosketuspinta sun hahmoihin, on melko kapea meidän yhteisen roolipelin vähyyden vuoksi, mut tahdon nostaa silti esiin sieltä niinkin kamalan hahmon kuin Ophelia. Sä pelasit sitä tosi hyvin, ja se oli pelottavan ketku ikäisekseen - harmi että sen kanssa kävi kuin kävi eikä päästy tutustumaan siihen paremmin. Ophelian kaltaisia pikkupiruja on varmasti koulut pullollaan, ja se toi kivaa säväystä myös Korpinkynsiin.
Piru=l
Piru=l
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Korpinkynnen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1983
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Espoo

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 2 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja .pannu. 18.10.20 18:13

Trentis on mukavaa se et siin on se pehmeä, helposti lähestyttyvä ja luotettava puoli. Mutta sit samal siit näkee sen omat arvot ja mielipiteet asioista, vaikka ne oliskin negatiivisia. Ja roolaat sitä välil kivan kieli poskes, jonka takia se viihdyttää mua ruudunki takana.
.pannu.
.pannu.
Rehtori
Rehtori

Viestien lukumäärä : 755
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Lahti

Piru=l likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 2 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja Hoppsa 18.10.20 18:30

norwood on semmonen kiva höpsöhkö vanha ukko joka on oikeesti aika körmy, sillä on omanlainen semmonen charminsa, pitää ite joskus tulla vielä loitsujen tunnille niin saan selville minkälainen se on opettaessa.
Hoppsa
Hoppsa
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 585
Join date : 29.08.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 2 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja Athanaton 18.10.20 20:40

Hrafnia ei voi olla fiilaamatta! Nään siinä vähän samaa kuin sussa itsessäsi. Rauhallinen ensivaikutelma mutta heittäytyy aina oikean tilanteen tullessa.
Athanaton
Athanaton
Taikaministeri
Taikaministeri

Viestien lukumäärä : 615
Join date : 03.09.2020

Hoppsa likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 2 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja Vanillatar 19.10.20 3:06

Mitenniin ärsyttävä Hylamaito?
Se on mun lempihahmo sun koko katraasta, mitä oon nähny pelattavan. Siinä yhdistyy kivasti lapsen uteliaisuus ja hiukan vinksahtanut mieli.
Vanillatar
Vanillatar
Luihuisen tuvanjohtaja
Luihuisen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1174
Join date : 03.09.2020
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 2 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja Weka-kitty 20.10.20 15:44

Pius on älyttömän hyvin onnistunut hahmo, joka nostattaa tunteita jos kullakin :') Itse tuntuu että haluaisin ravistella sitä vähän, mut se tuo ihanaa kontettia ja vanhempien näkökulmaa peliin ja tykkään älyttömästi hahmosta vaikka oonkin välillä kiroamassa sen alimpaan helvettiin Very Happy:
Weka-kitty
Weka-kitty
Puuskupuhin tuvanjohtaja
Puuskupuhin tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 751
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 2 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja .pannu. 20.10.20 21:54

No tietty Orphina XD kunnon yhmamma punkkari baby mwah. Ihmettelen miten se on onnistunu kasvattaa sellasen lapsen kun Phobos. Tosi viihdyttävä hahmo, rakastan. Vaikka se onki semi extra nii ei sillee että sen kanssa ei jaksaisi pelata. toivottavasti saat sen tuotuu peliin tasasin väliajoin
.pannu.
.pannu.
Rehtori
Rehtori

Viestien lukumäärä : 755
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Lahti

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 2 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja Belladed 20.10.20 22:55

Happylle plussaa! Oon iloinen, että oot tavallaan uskaltanut tehdä omalla tavallaan mielipiteitä jakava hahmon ingame. Happysta tulee vahvat Nice guy/Incel vibat mitä en oo aikaisemmin nähnyt roolipelissä, niin se on musta hienoa nähdä että teet omalla tavallaan ”pahiksen” ainakin sosiaalisessa mielessä. Mutta samalla myös toivon että hänellä on vielä toivoa! Oon tykännyt pelata Hamletilla ja Happylla tosi paljon. <3 ^U^
Belladed
Belladed
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 713
Join date : 27.08.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 2 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja superhyperhabbo 20.10.20 23:14

Hamlet on niin uskomattoman ihana hahmo. Ehkä se on se puhetapa, mikä tekee siitä niin hellyyttävän palleron, tai sitte se sen viattomuus. En tiedä, mut oon rakastanu sitä hahmoa alusta asti ja aion pitää sen Hit & Healissa hengissä vaikka mun pitäis tehä se yksin!!!
superhyperhabbo
superhyperhabbo
Yli-inkvisiittori
Yli-inkvisiittori

Viestien lukumäärä : 406
Join date : 06.09.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 2 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja Weka-kitty 21.10.20 21:21

Fiona Strain on kaikessa ärsyttävyydessään ihana hahmo, joka oikeasti selvitteli asioita eikä vain läyhännyt ja jättänyt tekemättä. Sai isoja muutoksia ingamessa sekä offgamessa aikaan ja leiskan ja strainin juttutuokiot ovat aina huvittavia, vaikka usein vakavia ovatkin.
Weka-kitty
Weka-kitty
Puuskupuhin tuvanjohtaja
Puuskupuhin tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 751
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 2 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja Loer 21.10.20 21:27

Viviann on legit yks mun lempparihahmoista kun se on kunnon shade ja osaa aukoa päätään oikeista asioista. Aiheuttaa paljon roolipeliä ympärilleen tällä tavalla!
Loer
Loer
Rohkelikon tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 498
Join date : 27.08.2020
Ikä : 29
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellisen hahmoa - Sivu 2 Empty Vs: Kehu edellisen hahmoa

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 10 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa