[TYLYPAHKA]
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hahmosi mielipide edellisestä

+12
Aileen
superhyperhabbo
airi
Vanillatar
.pannu.
Loer
Piru=l
Athanaton
Honey:Dream
Stubbari
Hanna?
Belladed
16 posters

Sivu 1 / 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä Empty Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Vanillatar 21.10.20 0:09

Koska nää on hauskoja niin jatketaan samalla mallilla.
Sinun yhden hahmosi mielipide edellisen kommentoijan yhteen, vapaavalintaiseen hahmoon. Mielipide ingamesta.

And, roll..
Vanillatar
Vanillatar
Luihuisen tuvanjohtaja
Luihuisen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1174
Join date : 03.09.2020
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja .pannu. 21.10.20 1:05

Erin: "En tunne Galaa hirveämmin, mutta hän vaikuttaa ihan ok tyypiltä toistaiseksi. Melko hiljainen mutta ei ainakaan ärsyttävä. Alkoi ehkä hieman huonosti gäätän vuoksi, mutta kemujen jälkeen tuntuu että on mennyt paremmin! Olisi mukava tutustua tupatoveriin paremmin."
.pannu.
.pannu.
Rehtori
Rehtori

Viestien lukumäärä : 755
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Lahti

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Weka-kitty 21.10.20 12:07

Viviann: Erin on epämääräinen egoisti, jonka kanssa on kuitenkin hauskaa viettää aikaa. Puhuu aina epämääräisen suureellisesti kaikesta inhasta, kuten pussailuista ja suolihuuhteluista. Top tier kiusaamismateriaalia ja loputon huumorin lähde, joskin usein Erinin omalla kustannuksella.
Weka-kitty
Weka-kitty
Puuskupuhin tuvanjohtaja
Puuskupuhin tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 751
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Belladed 21.10.20 13:07

Hamlet: Viviann olla outo ja usein teke tyhmä juttu. Viviann kiusa ja härnä paljon ja teke muista pilkka, mutta hän osaa olla kiva. Viviann on auttanut paljon mikä kuitenki saa minut miettimä, että hän vain esittä macho. Tytöt kuitenki halua paljo draama, eikä Viv ole poikkeus. Ehkä Viv voisi olla kiva kaveri jos itse halua eikä vietä aika Haavaisen kanssa. Haavainen huono juttu.
Belladed
Belladed
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 713
Join date : 27.08.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Hanna? 21.10.20 17:40

River:
Hamletin kanssa ei olla paljon oltu tekemisissä, mutta ne muutamat kerrat kun oon hänet nähny tai ollut samassa seurueessa, nii aina tuntuu olevan joku tilanne päällä sen Happyn kanssa. Hamlet vaikuttaa kyl ihan mukavalta, joskin ehkä kiivaanpuoleiselta sen puolesta kui hän tuntuu välittävän ystävistään ja inhoavan "tyttödraamaa", jonka kyllä iteki allekirjotan, en mä sillä. Tulee kuiteski sellane fiilis et hän on varmaan luotettava ystävä. Mut tää toki vaan mun vaikutelma parin kerran perusteella. Ihmistuntemukseni voi myös olla tosi huono. Mut en kuiteskaa halua uskoo et hän ois paha. Emmä tiiä.
Hanna?
Hanna?
Kirjastonjohtaja
Kirjastonjohtaja

Viestien lukumäärä : 96
Join date : 03.09.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Piru=l 21.10.20 17:46

River on Nuori aloitteleva noidanalku, joka luultavasti tulee pärjäämään vielä elämässään ihan hyvin. Heittäytyy mukaan tilanteisiin, ainakin pullonpyöritykseen.

- Oliver
Piru=l
Piru=l
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Korpinkynnen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1983
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Espoo

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Belladed 21.10.20 18:38

Ophelia: Oliver... that son of a bitch. Siis. Ihan oikeasti. Silloin kun olin vielä Tylypahkassa, niin en ymmärrä miten Agatha-parka jaksoi katsoa sen perään. Tai jaksoi edes puolustaa poikaystäväänsä, joka ei saanut mitään muuta aikaan kuin harmia. Ehkä se oli pelkästä säälistä, en sinänsä ihmettelisi. Hamlet on samanlainen mitäänsaamaton idiootti. Oliver on yksi selkeä esimerkki siitä, miksi miehillä ei saisi olla valtaa -- he käyttävät sitä väärin, omien agendojen viemistä varten. Tai että muut auktoriteettiin kuuluvat jotenkin päästäisivät heidät helpommalla. Oliver sinänsä ollut ironisesti myös muusani. Parempaa tulevaisuutta varten, jota olen työstämässä. Kenties näemme silmästä silmään joku päivä.
Belladed
Belladed
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 713
Join date : 27.08.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Vanillatar 21.10.20 18:47

Pius: Athena Devine on kykenemätön johtamaan tupaansa jossa minunkin lapseni opiskelee. Tilanne vaikuttaa hyvin kärjistyneeltä ja lasten yksityisyyteen kajoaminen kertoo minulle joko vakavasta auktoriteettiongelmasta tai johtajan ja johdettavien erimielisyyksistä. Näkisin enemmän mieluusti tämän noidan erotettavan virastaan ja jonkun muun ottavan Luihuisen tuvan johtoonsa rautaisella otteella.

(piip no hate *lukitsee piuksen kartanoonsa häpeämään*)
Vanillatar
Vanillatar
Luihuisen tuvanjohtaja
Luihuisen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1174
Join date : 03.09.2020
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Weka-kitty 21.10.20 21:18

Leiska: olen melko vahvasti pasifisti, mutta olen valmis nyrkkitappeluun Sianpään takana välittömästi Pius Andrewsin kanssa. Hän on piikki minun ja muiden tuvanjohtajien lihassa ja luulee voivansa pompotella koulua kuten haluaa - ja ikävä kyllä rehtori antoi jo pirulle pikkusormen. Tai Piukselle, eroavaisuudet piruilla ja Piuksella taitavatkin jäädä vain kirjainten eroihin. Mulkku äijä joka luulee itsestään liikoja.
Weka-kitty
Weka-kitty
Puuskupuhin tuvanjohtaja
Puuskupuhin tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 751
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Vanillatar likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Loer 21.10.20 21:21

Shawn: Vaikutat äärimmäisen älykkäältä sekä sanavalmiilta henkilöltä, mutta pidät turpasi kiinni jostain syystä monissa tilanteissa. Tosin nykyisin olen huomannut, että sinussa on herännyt sisällä jonkinlainen palo josta tykkään.

Arvostan sinua todella paljon tuvanjohtajan roolissasi sekä koen sinut johtajaksi, vaikka oletkin mielestäni liian heppoinen joskus.
Loer
Loer
Rohkelikon tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 498
Join date : 27.08.2020
Ikä : 28
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Vanillatar 21.10.20 21:42

Gala: Shawn on tietenkin ensisijaisesti sukulainen. Ja vielä sellainen kuka ei ole tervetullut ilman hyvää syytä päivälliselle. Isä ei pidä Shawnista, yhtään ja kertoo sen usein.
Minusta Shawn on vaikeasti lähestyttävä ja kylmäkiskoinen. Mutta Gallagher pitää hänestä mikä on outoa..
Vanillatar
Vanillatar
Luihuisen tuvanjohtaja
Luihuisen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1174
Join date : 03.09.2020
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Stubbari 22.10.20 16:32

Prof Woodward:
Gala on kollegani Shawnin serkku ja kaksintaistelun kurssieni perusteella varsin kyvykäs noita ikäisekseen. Ehkä voimakas taikuus ja taipumus kaksintaisteluun kulkee Andrewsien veressä...

Toivon, että Gala koittaa Shawnin tavoin löytää itsellensä paikan maailmasta jostain muualta kuin Azkabanista.
Stubbari
Stubbari
Johtajapoika
Johtajapoika

Viestien lukumäärä : 358
Join date : 05.09.2020
Ikä : 23

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Vanillatar 23.10.20 18:39

Mercy: Vedätin niitä kahta rohkun VOta. Ja se Nithercott söi sen valheen niinkuin aidon rohkelikon kuuluukin! Suoraan kädestä suuhun kyselemättä tai kyseenalaistamatta.
Vanillatar
Vanillatar
Luihuisen tuvanjohtaja
Luihuisen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1174
Join date : 03.09.2020
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Piru=l 23.10.20 19:02

Gala: Potentiaalinen oppimishaluinen nuori noita, joka tekee typeriä ratkaisuja sotkeutumalla muun muassa Iskunkiertokujan hämyyn. Keskity opiskeluun ja jätä hölmöily vähemmälle, niin voi sinusta tulla vielä jotain suurempaa.

- Trent
Piru=l
Piru=l
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Korpinkynnen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1983
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Espoo

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Honey:Dream 23.10.20 19:07

Scarlett: Loitsupoika eli tätä nykyä pelkkä nössöpoika! Ei uskalla eikä osaa tehä mitää ja ei oo sanojesa mittane ja soittaa vaa suutaa vaikka mitää ei tapahu koskaa oikeesti! Ei uskalla koetella koulun rajoja ja elää mutsinsa helmoissa ja piiloutuu sinne suojaa, nolo mikä nolo! Kuolis pois
Honey:Dream
Honey:Dream
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 393
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Weka-kitty 23.10.20 19:10

Viviann: Scarlett on uskomattoman rasittava ja tyhmä ja ääliö ja mun paras kaveri, muttei silleen mut joskus se on kiva ja sen kanssa on kiva viettää aikaa, mutta ... Öö ... Kaveri se kai on. Luulisin. Vaikka se yrittikin tappaa mut.
Weka-kitty
Weka-kitty
Puuskupuhin tuvanjohtaja
Puuskupuhin tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 751
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Vanillatar 23.10.20 19:26

Gala: Olin valmis anteeksiantamaan Viville mun kangistamisen Iskunkiertokujalla, ja sitten se okseNSI MUN NISKAAN! Tiedän kenen toivon saavan seuraavan sontapommin, mieluiten ekstratuoreena.
Vanillatar
Vanillatar
Luihuisen tuvanjohtaja
Luihuisen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1174
Join date : 03.09.2020
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Honey:Dream 23.10.20 19:34

Dinah: Mercy on ihan mukava, se ei tuu iholle ja on auttanu mua. Mun ei tarvii puhuu sille, ellen mä haluu puhuu eikä se pakota mua puhumaan missään tilanteessa. Se on myös tietonen siitä, millanen hirviö professori Pancher on ja toivon mukaan edesauttaa mua viemään asian pidemmälle ja varottamaan kaikkia muita siitä.
Honey:Dream
Honey:Dream
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 393
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Vanillatar likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Belladed 24.10.20 2:27

Hamlet: Haavainen tietä aina huono juttu. Minä huomasi asia heti eka kerta kun minä tapasi Viv ja Haavainen. Haavainen aina joutu ongelmi ja Puuskupuh tupa aina näyttä huono kun Haavainen teke paljon virhe ja tyhmä juttu. Minä näki hänet viimeksi juhlissa ja Wilson pelkä Haavainen, mutta minä ei ole pitkä aika jutellu Haavaisen kanssa. Minä toivo että hän joskus tule viisas, koska Haavainen selkeä esimerkki että tytöt halua pelkkä draama.
Belladed
Belladed
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 713
Join date : 27.08.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja .pannu. 24.10.20 21:17

Happy: Hamlet on äärimmäisen mukava puuskupuh! Hän tietää paljon fiksuista asioista ja minusta hänen ehdotuksiaan kannattaa kuunnella, vaikka ne välillä tuntuvatkin harmillisilta. Uskon kuitenkin että seurustelukielto tyttöjen kanssa on parempi asia minulle ja Wilsonille pitkässä ajanjaksossa! Näkisipä Hamletia useammin.
.pannu.
.pannu.
Rehtori
Rehtori

Viestien lukumäärä : 755
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Lahti

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Athanaton 25.10.20 3:44

Myron: Blackburn on yksi tuvan suosituimpia oppilaita, joten hänen kanssaan ei kannata olla eri puolella. Lisäksi hän on valvoja! Hänen ja Quintonin ansiosta tupapokaali on kohta meidän. He ovat yhdessä Knoxin kanssa tupamme kaikkein esikuvallisimmat luihuiset, joille ei löydy vertoja mistään muusta tuvasta. Olisinpa joskus yhtä suosittu kuin Blackburn. Ehkä joku joskus huomaisi minut sitten.
Athanaton
Athanaton
Taikaministeri
Taikaministeri

Viestien lukumäärä : 615
Join date : 03.09.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Weka-kitty 25.10.20 19:45

Phobos: Hylonome on sielukas, mutta samalla ruusun alla piilevä piikki... Ihailen häntä ja hänen kiinnostustaan tuonpuoleiseen, ajatustensa loputonta suota, johon eksyvä voi hukkua ellei tiedä joka askeltaan, antaen ideoille tilaa kasvaa ja kukoistaa, kuin maariankämmekkä täydessä kukassaan.
Weka-kitty
Weka-kitty
Puuskupuhin tuvanjohtaja
Puuskupuhin tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 751
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Athanaton likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Piru=l 01.11.20 13:17

Viviann on kyllä melkoinen säheltäjä. Hankkiutuu jatkuvasti ongelmiin, vaikka hänen kannattaisi keskittyä enemmän kouluun ja ystäviinsä, onneksi ollaan miltei Lindan kanssa onnistuttu parantamaan Vivin ja Scarletin välit.
-Bri
Piru=l
Piru=l
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Korpinkynnen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1983
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Espoo

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Loer 03.11.20 22:34

shaukkis:

Myerscough! Lopeta sauvasi heiluttelu ja keskity olennaiseen. Olet lahjakas velho ja sinun pitää käyttäytä sen mukaisesti. Älä pelleile!
Loer
Loer
Rohkelikon tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 498
Join date : 27.08.2020
Ikä : 28
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja .pannu. 03.11.20 23:41

Happy: Quinton on loistava esimerkki siitä, miksi luihuiset ovat niin epämieluisia ja niihin ei tule luottaa. Käytetään voimaa ja valtaa väärin, ja simputetaan viattomia nuoria oppilaita!
Toisaalta, Quinton myös auttoi minua kasvattamaan takaisin hiukseni, joten ehkä tämä yksilö ei ole läpimätä- mitä nyt uhkaili minua teräaseella!
.pannu.
.pannu.
Rehtori
Rehtori

Viestien lukumäärä : 755
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Lahti

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa