[TYLYPAHKA]
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hahmosi mielipide edellisestä

+12
Aileen
superhyperhabbo
airi
Vanillatar
.pannu.
Loer
Piru=l
Athanaton
Honey:Dream
Stubbari
Hanna?
Belladed
16 posters

Sivu 8 / 9 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 8 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja .pannu. 10.07.21 19:21

Erin: Kempington on NÖSSÖ! Tekopyhä esittäjä. Millä oikeudella hän itse on innolla mukana ja jälkikäteen haukkuu menemään? Kaapissa varmasti tukala olla sen egon kanssa. Kempington on ollut suurin virheeni Tylypahkassa.
.pannu.
.pannu.
Rehtori
Rehtori

Viestien lukumäärä : 755
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Lahti

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 8 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Belladed 10.07.21 21:59

Hamlet: Erin kyllä aina joutu tosi paljo draama mukaan. Hän kuitenki otti se paljon paremmi kun minä yritti puhua häne kanssa Rovio-lehdestä verrattuna Vivianniin. Mutta ehkä Erin vain tottunut, kuitenkin hän teke tosi paljo juttuja muide oppilaide kanssa ja mene aina kaikki juttu mukaan.
Belladed
Belladed
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 713
Join date : 27.08.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 8 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Vanillatar 11.07.21 10:55

Winifred: Hamlet on tosi töhö. Mut mä tykkään siitä! Me jaetaan tämmönen samanlainen huoli meijän ystävistä ja niiden hyvinvoinnista. Ainoa harmi on että se on puuskupuh eikä rohkelikko! Se vois olla rohkelikko, ihan hyvin. Ahistaa nyt Vivin nurkkaan vaikka se on kiristetty ku jousi ja valmiina syöksemään tulta. Se vaatii jo vähä ballseja.
Vanillatar
Vanillatar
Luihuisen tuvanjohtaja
Luihuisen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1174
Join date : 03.09.2020
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 8 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Athanaton 13.07.21 4:48

Emrys: Valerii on ihan siedettävä. Mutta vain kahdestaan. Siskonsa kanssa tyhmyys tiivistyy, mutta Valerii on heistä se tahvompi. Kunpa hän ei vain viettäisi liikaa aikaa Kempingtonin ja Fernvalen kanssa, kumpikaan heistä ei ole järin tasapainoista seuraa. Pahin mikä voisi tapahtua, olisi varmaan jästimädätyksestä saarnaaminen. Silti jaksan kuitenkin puhua hänelle, joten ehkä mekin olemme loppupeleissä kavereita. Tarvitsen aina välillä taukoja hänestä välttyäkseni yliannostukselta.
Athanaton
Athanaton
Taikaministeri
Taikaministeri

Viestien lukumäärä : 615
Join date : 03.09.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 8 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Aileen 13.07.21 9:16

Knox: Rikas, hemmoteltu, ylimielinen. Kiinnostava. ..Kadehdittava. Tuntuu, että se katsoo mua alaspäin, ei pidä juuri minään. Minähän osoitan sen olevan väärässä, se tulee huomamaan mut. Parempi olisi. Tärkeiden velhosukujen on aika oppia Knoxin nimi. Gala on sen kaveri, ehkä se olisi mun mahdollisuus ja keino tulla huomatuksi.
Aileen
Aileen
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 264
Join date : 03.09.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 8 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Vanillatar 14.07.21 15:20

Gala: En tiedä mitä Knoxilla on enää mielessä. Et voi vain esittää anteeksipyyntöä ja sen jälkeä sylkeä päin naamaa. Julkisesti. Kävin hyvin lähellä, että olisin luovuttanut kokonaan viimeisetkin lämpimät tunteeni Knoxia kohtaan, kun hän ja Viv.. Meillä ei ole mitään selvitettävää, enkä ole millääntavalla anteeksipyyntöä velkaa. Haapasauva ei tee Knoxista kaksintaistelun voittajaa, ja olen enemmän kuin valmis ottamaan viimeisen kerran mittaa kenestä tahansa joka koittaa väärää puoltani.
Vanillatar
Vanillatar
Luihuisen tuvanjohtaja
Luihuisen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1174
Join date : 03.09.2020
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 8 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Belladed 14.07.21 18:39

Hamlet: Gala kyllä vaikutta siltä, että hän vain halua joutua ongelmin. Ainaki sen perusteella mitä tapahtu eilen. En tietä, miksi hän halusi haasta riita niin kamalasti. Tiedän, että minä ei tehny mitä väärä puolustamalla Knoxia häne rumilta sanoilta. Ehkä hän vain halua huomio väärällä tavalla.
Belladed
Belladed
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 713
Join date : 27.08.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 8 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Piru=l 14.07.21 20:28

Oliver: Ophelia oli pienikokoinen käärme. Voin myöntää, että oma toimintani ei kenties ollut täysin korrektia, mutta en häpeä myöskään tunnustaa sitä miten puolustin sillä vain Agathaa. En vieläkään saata uskoa, miten tuo pieni tyttö pyöritti Devinen kaltaisen noidan sormensa ympärille järjestäen minutkin ongelmiin. Onneksi kuulema hänet erotettiin lopulta.
Piru=l
Piru=l
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Korpinkynnen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1983
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Espoo

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 8 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Weka-kitty 14.07.21 22:08

Viviann: Cynthia leikkii niiiiiiin salaperästä. Se sais avata suunsa, tai alkaa tuki loppua. En tiiä siit paljon mitää muuta ku et se on Wyllonin ex-hännystelijä ja sai nenilleen siinä hommassa ja se vaikuttaa iha fiksulta, mut cmoooon. Haluun juoruja, en mystistä viuhkanheilutusta.
Weka-kitty
Weka-kitty
Puuskupuhin tuvanjohtaja
Puuskupuhin tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 751
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 8 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Honey:Dream 15.07.21 6:24

Caoilinn: Kempingtonin puhutaan olevaan epätasapainoinen, josta ei voi koskaan tietää, miten hän reagoi. Silti hänellä ja minulla on yhteisiä tuttavuuksia. Kempingtonia en itse tunne, olen muutaman kerran häneen törmännyt, hän viihtyy enemmän muiden Luihuisten kanssa. En usko meillä olevan hirveästi yhteisiä asioita juteltavaksi.
Honey:Dream
Honey:Dream
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 393
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 8 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Aileen 15.07.21 19:14

Knox: Se mykkä tyttö on mielenkiintoinen, ihan liian iso työmaa kyllä - jätän sen muille. Mutta vaatii kyllä pokkaa olla hiljaa, ihan hiljaa. Vai hetkonen - eikö se pystynyt puhumaan? No oli miten oli, siinä on kyllä sisua ja sitä mä aina arvostan. Pitää olla vähän kapinahenkeä, että pärjää elämässä.
Aileen
Aileen
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 264
Join date : 03.09.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 8 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Piru=l 15.07.21 20:49

Wilson: Ronnie vaikuttaa ihan mukavalta tapaukselta, sekin ymmärtää huispauksen päälle, vaikkei ookkaan siinä ihan niin hyvä ku mä oon. Sillä on myös kaunis isosisko, vaikka aika turhaahan sitä tyttöjen perässä on juoksennella. Ne tulee kyllä sitten itse jonossa sun luo, kun on rahaa ja valtaa unohtamatta voimaa.
Piru=l
Piru=l
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Korpinkynnen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1983
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Espoo

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 8 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Honey:Dream 17.07.21 22:27

Caoilinn: Myerscough? Hän uskoo olevansa muiden yläpuolella ja niin kauan kun hän uskoo olevansa siellä, hänen luokseen pääsee kehumalla häntä, vaikka kehut eivät kehujalle mitään tarkoittaisikaan. Onhan Myerscough tunnettu velhosuku, mutta itse Wilson Myerscough ei tule jäämään historiaan. Sano minun sanoneeni.
Honey:Dream
Honey:Dream
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 393
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 8 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Belladed 17.07.21 23:39

Hamlet: Caoilinn vaikutta siltä, että hän yrittä pitää Emrys häne puolella. Minä toivo, että Cao ja Cynthia sopi jossain kohta, mutta se voi olla vaikea juttu. Cao selkeästi on varovaine, tietyllä tapa. Hän kuitenkin melko uusi täällä vielä, joten varmasti hän vielä katso vähä kauempa minkälainen dynamiikka meidä koulussa on.
Belladed
Belladed
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 713
Join date : 27.08.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 8 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Weka-kitty 20.07.21 15:36

Viviann: Ei J U M A L A U T A. Hamlet on rasittava naiiviudessaan - se luulee, että voi vaan saapastella mihin vaa tilanteesee ja alkaa leikkii jotai valkoritaria. Sillä on nolla mitää sosiaalista järkeä ja vaikka se ois ihan hauskaa seuraa, niin ei tollasta kukaan kattele. Se tunkee nokkansa paikkoihin mihin se ei kuulu ja mikä vittu se stailausreissu jonkun helvetin Blackburnin kanssa oli? En haluu olla ees samassa huoneessa sen akan kanssa, ni mitä vittua Hamlet luulee, kun tietää asian laidan. Ihan helvetin luupää ihminen, en jaksa kyl sen kanssa yhtään hengata nykyään vaikka joskus se oli ihan söpö siinä hölmöydessään.
Weka-kitty
Weka-kitty
Puuskupuhin tuvanjohtaja
Puuskupuhin tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 751
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 8 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Vanillatar 21.07.21 0:40

Vera: Professori Lacethorn on mielestäni aina asiallinen, ystävällinen ja luokseenpäästävä. Arvostan hänen mielipiteitään ja nautin ajatustenvaihdoistamme. Hän keittää myös erinomaista teetä, vaikka makunystyräni vielä koittavat tottua päivittäiseen tee-annokseen. Minun pitäisi varmasti kiittää häntä jotenkin neuvoistaan.. Kenties pullo tuicăa tepsisi ensihätään.
Vanillatar
Vanillatar
Luihuisen tuvanjohtaja
Luihuisen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1174
Join date : 03.09.2020
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 8 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Belladed 21.07.21 13:15

Aura: Pius on kyllä tosi tiukan oloinen. Mietin vain, että hänen kyllä pitäisi olla paljon rennompi ja luottaa Tylypahkaan kuin hänen lapsiinsa. Ehkä voisin kutsua hänet minun tulevaan näyttelyyn jotta voisin tutustua häneen paremmin. Uskon, että se on vai vahva kuori jonka sisältä löytyy varsin lämmin ja ymmärtäväinen velho. Voisin vaikka antaa omia ehdotuksia elämän suhteen.
Belladed
Belladed
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 713
Join date : 27.08.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 8 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Athanaton 23.07.21 4:35

Emrys: Sasania jaksaa vatvoa menneitä. Ja kehtaa vielä sanoa minulle, miten minun pitäisi toimia valvojana. Pitäisikö minunkin muistutella häntä hänen Tylypahkasta erotetusta sisarestaan? Ihmiset osaavat olla niin kaksinaismoralistisia, suorastaan tekopyhiä. Kohtele muita kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan.
Athanaton
Athanaton
Taikaministeri
Taikaministeri

Viestien lukumäärä : 615
Join date : 03.09.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 8 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Weka-kitty 23.07.21 19:42

Wisteria: Professori O'Deorain on ihan sikkekiva, se vaikuttaa siltä et se oikeesti osaa asiansa ja se on tarpeeks rento. Mie kuulin et koulus ei ees ollu muodonmuutosten proffaa tyylii vuosiin ni oha tää kiva ettei tarvii muuttaa piikkisikaa tyynyks ku vois iskee näpeil viimeistää VIPeis ..
Weka-kitty
Weka-kitty
Puuskupuhin tuvanjohtaja
Puuskupuhin tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 751
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 8 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Piru=l 26.07.21 14:30

Annabelle: Aron vaikuttaa melko jämptiltä esikuvalta tuvalleen. Uskon että yhteistyöstämme tulee vielä melko hedelmällistä, vaikka en ymmärräkään hänen käymäänsä vääntöä Devinen kanssa kesken täysin muiden asioiden. Katsotaan mitä tuon keski-ikäisen perheenisän kuoren alta vielä paljastuukaan.
Piru=l
Piru=l
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Korpinkynnen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1983
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Espoo

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 8 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Loer 27.07.21 1:32

silvius: ompa tuppaturpa tuo korpinkynsien tuvanjohtaja. tokkopa se irrottaa itsestään jonkun sielun pihalle.
Loer
Loer
Rohkelikon tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 498
Join date : 27.08.2020
Ikä : 28
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 8 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Weka-kitty 27.07.21 1:34

Viviann: Siis professori Nero on ihan sekopää, sadistinen mulkku ja kusipää. Mua oksettaa sen käytös peikkoja kohtaan ja se on vaan ... Hyi helvetti. Kylmät väreet menee aina ku näkee sen pappareisen ku tietää mimmonen sekopää se on.
Weka-kitty
Weka-kitty
Puuskupuhin tuvanjohtaja
Puuskupuhin tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 751
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 8 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Belladed 27.07.21 10:49

Hamlet: Viviann on kyllä nii tyypilline nainen että huhhuh. Mene hermot kun hän tule ja mene miten sattu ja muutta mieli jokainen sekunti. Jos se minulle turhauttava niin varma hän ei itekän jaksa itseään välillä. Mutta minä kyllä aiko pitä Viviann kaukana. Viviann on muuttunu sen verra että hän enemmä turhautta kun on hyvä kaveri. Ihme homma.
Belladed
Belladed
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 713
Join date : 27.08.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 8 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Honey:Dream 27.07.21 12:30

Caoilinn: En ole henkilökohtaisesti tavannut professori Devineä, tätä luihuisten tuvanjohtajaa, mutta hänestä on kyllä puhuttu koulun käytävillä. Hän viettää pitkiä lomia eikä ole oppilaiden, etenkään luihuisten, suosiossa, saa nähdä onko hän sellainen kuin puhutaan.
Honey:Dream
Honey:Dream
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 393
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 8 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Vanillatar 27.07.21 22:52

Dymphna: Onkohan se korpinkynsi mykkä? Tai kuuromykkä? Se käyttäyty tosi oudosti sillon tunnilla. Mut sit professorikaan ei reagoinu siihe. Mitähän se lukee kokoajan? Onko kaikki korpit tommosia kirjanörttejä sitte?
Vanillatar
Vanillatar
Luihuisen tuvanjohtaja
Luihuisen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1174
Join date : 03.09.2020
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 8 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 8 / 9 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa